Anzure Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er det mulig å game via eksternt skrivebord tilkobling, eller kan det lagge veldig? Laptopen jeg skal koble til med er ganske treg, men gaming PC-en min er nok så rask. Laptopen er heler ikke på samme internett&sted, den har kanal digital nett mens gaming PC-en min har Altibox Fiber 60/60. (Ja, heg har allerde åpnet porten 3389) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det går ikke spesielt bra å bruke vanlig skrivebords deling tipper jeg. Splashtop (http://www.splashtop.com/splashtop2) derimot er ikke så verst og antagelig verdt et forsøk. 1 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Vil nok lagge endel, men hvorfor ikke bare prøve? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 I ditt tilfelle vil du nok få en bedre opplevelse av å ha spillet på laptopen. Men å spille via RDP er fult mulig med RemoteFX. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Windows Remote Desktop fungerte iallefall ikke til å spille, det stå at det var noe feil med driverene. Hva er RemoteFX egentlig, er det bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå