Arodem Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Piffer samtidig opp spillerprofiler med nivå og belønninger. Les hele saken Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg vet ikke hvor mye det kommer til å påvirke meg med det første, men jeg synes det er litt interessant at de åpner for dette. Det har utvilsomt potensiale, for slik det er med achievements på Steam nå er det ikke noe prestisje i det, slik som det er på PSN f.eks. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Har meldt meg inn i gruppen, men med over 80 000 andre før meg i køen vil det sikkert ta en stund før jeg får nyte godt av en invitasjon. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Har meldt meg inn i gruppen, men med over 80 000 andre før meg i køen vil det sikkert ta en stund før jeg får nyte godt av en invitasjon. Samme her, bare med 90 000 framfor meg Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Fikk key I dag. Meldte meg inn I dag tidlig. Er sikkert bare jævla heldig ^^ Endret 16. mai 2013 av Jikla Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Fikk key I dag. Meldte meg inn I dag tidlig. Er sikkert bare jævla heldig ^^ Fikk du det på e-post eller i inventory? Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Stjernestatus utkledd som digitale samlekort? Kor lettlurt kan man bli? Har aldri brydd meg med Achivements og dette blir heller ikkje noko eg vil bruke tid på. 2 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Skal man først samle kort gjennom achivements så burde de jo lage et lite mini-game hvor man kan bruke kortene man har samlet? ^^ Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Skal man først samle kort gjennom achivements så burde de jo lage et lite mini-game hvor man kan bruke kortene man har samlet? ^^ "Når du gjør om kortene til badges får du i tillegg litt ekstra nips ? ikke minst muligheten til å åpne opp plasser på vennelisten utover de vante 250" Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 "Når du gjør om kortene til badges får du i tillegg litt ekstra nips ? ikke minst muligheten til å åpne opp plasser på vennelisten utover de vante 250" Hva er nips? Med "mini-games" så tenkte jeg mer på kortspill ala Magic The Gathering f.eks jeg da med kort man har samlet opp. Det du siterer der er vell heller ment som en valuta, og ikke en "mini-game"? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Fikk invite en gang iløpet av helgen, men annet enn en litt annerledes profil og en Steam-level (5 forøvrig) ser det ikke så annerledes ut. Fikk tre tradeable invites i inventory'et mitt, og sendte det avgårde til familie og venner. Spørs om det ikke blir litt HL2/Portal 2/TF2 for å finne ut av disse kortene Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Hva er nips? Med "mini-games" så tenkte jeg mer på kortspill ala Magic The Gathering f.eks jeg da med kort man har samlet opp. Det du siterer der er vell heller ment som en valuta, og ikke en "mini-game"? Det er metaspillet bak kortene. Akkurat hva nips er vet jeg ikke, så der får du henvende deg til artikkelforfatter. Endret 19. mai 2013 av sthusby Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Har i skrivende stund samlet seks kort. Fire i Portal 2 og to i Half-Life 2. En lett måte å skaffe seg kort på er å "idle" i menyer. Det fungerer i Portal 2 og Half-Life 2, og skal visst fungere i TF2 også. Det ser ikke ut som det fungerer i Dota 2. Jeg mener jeg har lest at man må kjøpe en ingame item i Dota 2 i det minste, for å få kort til å "droppe". Et vanlig kort går for rundt €0,50 til rundt €0,75 i skrivende stund. edit; make that ti kort. (2 ekstra i HL2, 2 i TF2) Endret 21. mai 2013 av kimaasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå