Anders Leipsland Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Mottok for noen dager siden et AOpen H600B kabinett. Dette skulle ha 350W "silent" PSU. Altså en Fortron/Source FSP350-60PN i forkledning. Når jeg mottok pakka så stod det også et fint klistremerke på emballasjen som sa "350W silent PSU". Så jeg installerte hardwaren og da la jeg plutselig merke til at det stod FSP-300-60PN som modellnummer og DC output stod på 300W. Skriver dette fordi jeg har en sterk mistanke om at jeg ikke er den eneste som har fått en svakere strømforsyning enn det jeg skulle ha og jeg tror mange ikke studerer PSUen så nøye. Da kan det være lett å ikke få med seg at PSUen er på 300W istede for 350W. Bare et lite tips til dere AOpen eiere Lenke til kommentar
Olaat Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 det kan nok stemme.. bestillte netopp et slik fra en bekjent som jobber i et grossist firma, han sa psu' en var på 300w.. noe jeg synes var litt rart ettersom det står 350w på f.eks psdata.. men jeg for min del fikk han til å skaffe meg et med en 400w psu Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har nå gjort en reklamasjonssak ut av saken. Heldigvis slapp jeg å sende inn hele kabinettet. Det var godt nok at jeg returnerte selve PSUen. Kjempegreit for meg. Slapp og demontere all hardwaren og så ble det jo litt lettere å bære til postkontoret Var forøvrig på PS jeg kjøpte kabinettet. Kundebehandleren ble raskt interessert når jeg fortalte hva det gjaldt og da jeg nevnte at de burde sjekke ut denne saken nærmere fikk jeg raskt bekrefta at det skulle de utvilsomt gjøre. Så eiere av nevnte kabinett bør utvilsomt sjekke at de har fått varen de skal ha ja. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hadde vi egentlig ventet noe annet av psdata? Nei! Meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå