Klossmajoren Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Hei Jeg er lei av å sitte hjemme hver helg, alene. Så jeg vil gjerne treffe mennesker, men jeg er altfor beskjeden til å kunne ta en tur ut på byen og treffe folk. Så er det noen måte jeg kan komme i kontakt med mennesker som har noen av de samme interessene som jeg har, og som er i omtrent samme aldersgruppe? Finnes det en side for slike ting? Altså en dating side, bare at du ikke skal dater folk, men bare snakker med folk, og kanskje skaffer deg noen venner/kontakter. Snakker med folk på omgelge av og til, men det er lang ifra det jeg vil Vil gjerne til et sted hvor det kanskje er andre mennesker som også søker å komme i kontakt med andre. Håper dere skjønner hva jeg vil frem til. Takk for alle svar! Endret 15. mai 2013 av speedskater Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Du kan jo sjekke ut couchsurfing.org Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Så jeg vil gjerne treffe menneskerHva med en skyteklubb? Klubber og lag finnes for mange interesser. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Er noe som heter http://www.aktivitetsvenner.no blandt annet Endret 17. mai 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
Wowgirl Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det du kan gjøre er å for eksempel søke på chatrooms på nettet hvor det er chatrooms for enhver interesse, eller så kan du jo begynne på noe sport/aktivitet Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Beste måten å bli kjent med folk på er via felles interessert. Det være seg alt av hobbyer og interesser folk har. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Beste måten å bli kjent med folk på er via felles interessert. Det være seg alt av hobbyer og interesser folk har. Vet det, men jeg lurer litt på hvor jeg kan treffe folk på nettet med de samme interessne om jeg har... Finnes ikke veldig mange slike sider desverre... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Vet det, men jeg lurer litt på hvor jeg kan treffe folk på nettet med de samme interessne om jeg har... Finnes ikke veldig mange slike sider desverre... Man gjør det ikke på nettet. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Man gjør det ikke på nettet. Kommer til å ta en del år for meg å komme ut av hulen min (rommet mitt) for å treffe mennesker... :/ oh well Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det er bare du som kan stoppe deg. Se for deg deg selv i sosiale situasjoner som du er komfortabel i, og hvor du gjør noe du liker. Fint, ikke sant? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Det er bare du som kan stoppe deg. Se for deg deg selv i sosiale situasjoner som du er komfortabel i, og hvor du gjør noe du liker. Fint, ikke sant? Liker å være blant få folk, men sliter med å bare komme meg ut av huset.... Så prøver å nå ut til folk via nettet, men det er kanskje ikke den beste måten Blragh, sommerferien kommer til å bli kjedelig, med mindre jeg gjøre noe drastisk.... og det vet jeg ikke om jeg er i stand til... hjelp.... jaja, jeg får god trening i hobbyene mine da (Musikk, tegning, kaste kniver osv...) Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Meld deg inn i en frivillig organisasjon som for eksemple Røde Kors ( http://www.rodekors.no/ ). Gir deg muligheten til å ikke bare bli bedre kjent med deg selv, men også mange andre mennesker. Alle kan bidra med noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå