OnklD Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Er snart på tide å flytte for å begynne på en ny utdanning, har fra før årsstudium idrett og fordypning idrett med bacheloroppgave, totalt 90 sp. Har søkt meg inn på bachelor Engelsk og tenker å gå videre med en master for å i fremtiden få jobb som lektor ved en videregående skole. Om det er noen lektorer her inne som vil dele sin erfaring på arbeidsmarkedet tar jeg gledelig imot, fra jobbsøking til hverdag, også gjerne hvilke fagkombinasjoner du har. Har tenkt at to fag kanskje er litt i minste laget for små - middels store skoler, til tross for at begge fagene er allmenne fag som alle går gjennom på vgs. Tenker å ta et årsstudium i samfunnsfag ved siden av bachelorgraden og har søkt etter en skole som har det studiet eller tilsvarende som nettstudiue, ønsker å ta året på nett ettersom jeg da kan kombinere det med første, eller andre året i min videre utdanning, samt fordelen av å ikke måtte flytte en gang til. Noen som vet av en liste over nettstudier som tilbys rundt omkring, eller et universitet/høgskole som har dette spesifikke faget som nettstudie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå