Gå til innhold

[Løst] Bygge pc i Bitfenix Prodigy og trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe pc nå snart og har bestemt meg for å bygge den selv. Kabinett jeg har valgt er Bitfenix Prodigy som er et lite kabinett som bare klarer mini atx hovedkort. Det jeg trenger hjelp til er at jeg ikke vet om jeg får plass til 2 GTX 650 ti boost. Jeg er fast bestemt på de grafikkortene, men lurer lit på kabinettet.

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å lese dette. Håper noen kan hjelpe. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg skal kjøpe pc nå snart og har bestemt meg for å bygge den selv. Kabinett jeg har valgt er Bitfenix Prodigy som er et lite kabinett som bare klarer mini atx hovedkort. Det jeg trenger hjelp til er at jeg ikke vet om jeg får plass til 2 GTX 650 ti boost. Jeg er fast bestemt på de grafikkortene, men lurer lit på kabinettet.

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å lese dette. Håper noen kan hjelpe. :D

nei du får ikke plass til 2 av dem korta i det kabinettet

Lenke til kommentar

Nei, Bitfenix Prodigy han kun plass til ett dual slot kort. Kjøp heller et kort til samme pris som to GTX 650 to boost, slik som denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751369 Den koster ca. det samme. Og om du klokker kan du få samme/tilnærmet ytelse som en 680. Men hvis jeg var deg ville jeg ha ventet en måned eller totil Haswell og Nvidia 700 serien er kommet.

Endret av Heika98
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...