Gå til innhold

Hva ville du velge om du fikk bestemme hva 100 milliarder av oljefondet skulle brukes til?  

40 stemmer

1. 1. Alt til nye og bedre sykehus, alt til bedre veier, 50 / 50 eller ingen av delene?

• 100 % til nye og bedre sykehus
    • 100 % til nye og bedre veier
    • 50 % til hver sektor
    • La alt bli i fondet

Anbefalte innlegg

privatisering av sykehus vil det sei at det norske folk må betale for å gå på sykehus? eller vil det forsatt være gratis, men selve sykehuset vil bli styrt av private aktører og mindre sykehus køer!?

Kan du da vise meg til det sykehuset i landet som er gratis? For jeg kan ikke finne et eneste ett som er det, da vi betaler dyrt for det gjennom skatten og andre avgifter.

Som svar på overskriften vil jeg si infrastruktur. For uten veier og annen infrastruktur så vil man ha store problemer med å komme fram tidsnok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norge er kåret til å være verdens beste land å bo i.

Og det kan vi ikke takke Høyre og FrP for.

Og når det har tatt noen år, så er vi sikkert ikke på førsteplass lenger.

Uansett så trenger faktisk sykehusene ekstratilskudd mer enn vei. Veiutbygging finansieres via bom uanset :(

Og FrP som før valget ikke ville være med i en regjering om de ikke fikk gjennomslag om bomplanene dems.

Og nå før de har kommet med i noen regjering, så forteller de at bom-utbygging ikke er noe viktig likevel.

De er gode selgere, men elendige til å levere.

Lenke til kommentar

Hvis du har det så ille i Norge, så er det selvsagt bare å flytte.

For Norge er et meget ille land å bo i altså. Ingen har det verre enn oss.

Når jeg leser det jeg skrev opp igjen, så kan jeg ikke se noen plass at jeg har det ille her. Jeg har det forsåvidt ganske godt her, men skulle gjerne sett noen avgifter forsvinne da de er usosiale. Bla. bil, arv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...