Gå til innhold

Muligheter med PlayStation 3? Hacke for å bruke Boxee o.l.

Anbefalte innlegg

Hei,

Var på Elkjøp i dag og var like før jeg dro med meg en PS3 hjem.

Bare lurer her på hvilke muligheter det er til å hacke maskinen og spesialtilpasse den i forskjellige retninger?

Er basicly bare behovet for evt. å installere Boxee på den, Spotify, m.m.

Husker før i gamle dager at det var eksperter som tok seg av dette for folk, men er kanskje litt lettere i dag å få dette til ?

Hvilke muligheter har man med en PS3?

Hilsen nybyrjar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først så er det feil del av forumet å spørre i, gjør det heller i spill delen, under PS3, så får du bedre og kjappere svar.

For det andre, så tror jeg det ikke går, så lenge PS3 er på nett, så krever den at man legger inn siste oppdatering når de blir sluppet for å fungere, og eventuelle cracks blir fjernet mellom hver gang.

Du får streamet osv via PS3, kjenner ikke til denne delen så bra, og aldri testet Xbox, men tror Xboxen er bedre. Personlig ville jeg heller spart noen kroner og kjøpt en Boxee boks som mediesenter i stedet, eller bygget en liten HTPC som er enda mer fleksibel.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-qfohT7

Nå er det lenge siden jeg holdt på med dette her, men min erfaring med "hacking" av dagens konsoller er at det er en evig kamp mot "oppdateringene" fra Sony/MS. Og funksjonaliteten er ikke som i gamle "xbox" dager, det er rett og slett ikke verd det.

Vil du ha en mediacenter boks, så kjøp en media center, som boxee eller TViX eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...