Gå til innhold

[Løst] kjøpe spill på eBay?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å kjøpe spill til ps3 på eBay? jeg tenker da ikke bare på om det går fint med leveringen fra de som selger, men også om ps3 platen alltid passer til din ps3. Vil for eksempel ett ps3 spill som er produsert i Kina fungere på min spillkonsoll som normalt? Jeg liker best å kjøpe slikt på norske spillsider på nett eller i butikken, men er jo masse man finner billigere på eBay, så om det fungerer så prøver jeg det gjerne ut, men tenkte det kunne være lurt å spørre først om noen har erfaring med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du skal kjøpte ps3 spill via ebay. bør du da passe på at spillene du kjøper er Pal utgave av spillet, det mest logiske er da å enten handle fra britiske ebay.co.uk, eller fra den tyske ebay.de, siden de mest sannsynlig selger pal utgaver, så det er viktig å lese beskrivelsen, en annen ting som er viktig er jo å passe på at prisen på varen ikke er over 200 kroner, siden da må du kanskje betale toll.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvis du skal kjøpte ps3 spill via ebay. bør du da passe på at spillene du kjøper er Pal utgave av spillet, det mest logiske er da å enten handle fra britiske ebay.co.uk, eller fra den tyske ebay.de, siden de mest sannsynlig selger pal utgaver, så det er viktig å lese beskrivelsen, en annen ting som er viktig er jo å passe på at prisen på varen ikke er over 200 kroner, siden da må du kanskje betale toll.

Takk for svar og gode tips :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...