Gå til innhold

Sitter fast i Half-Life

Anbefalte innlegg

Hei.

Fant plutselig ut at jeg skulle gå gjennom Half-Life. (Det nye skjermkortet mitt tok kvelden)

Har startet utallige mange ganger før, men noe har alltid hendt slik at jeg hsr måttet starte på nytt...

Jeg er nå kommet til et sted der det er snakk om noen lasere. Har sprunget rundt litt her og slått på fire små blå og deretter slått på en stor rød en.

Hva gjør jeg nå? Tror hovedpoenget er å få seg ut av en dør med netthinneskanner.

Synes det er litt pinlig å stå fast, men slik er nå engang situasjonen... :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Savegamet sier "Questionable Ethics".

Er forøvrig som spesifisert over...

Det hadde vært fint om du kunne ha skrevet hvor du var rett før du satt fast, siden det er litt vanskelig å hjelpe deg med et spill som jeg ikke har spilt på flere år...

Men tør jeg gjette på at du er på et sted hvor du skal snu noen speil (eller skru på noen lasere?) slik at de går i taket? Det skal iallfall være et rom hvor det er en "skytebane" for laseren. Dvs. at når du trykker på triggeren felles det ned et "skjold" som beskytter veggen. For å hindre at skjoldet dekker veggen dytter du en kasse under dette "skjoldet", og når du trykker på "trigger'n" blir det sprengt et hull i veggen. Et annet kontrollspørsmål: Har du nylig fått den gønneren som skyter "gnister"? Da tror jeg dette ^^ er den rette løsningen :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...