NaoN Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hei, har bestilt meg ny iphone nå. noen som vet hvordan jeg får alle bilder, notater osv over på den nye? Den gamle er iphone4 og nye iphone5. På forhånd takk Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 "Sikkerhetskopier" i iTunes på den gamle, "Gjenopprett fra sikkerhetskopi" på den nye. Vips så er du ferdig Det eneste som ikke følger med da er Apper, Musikk, Film og dokumenter/ting du har lagret i Appene. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hmm jeg synes å huske at de gangene jeg har gjort akkurat dette, har den nye telefonen blitt en tro kopi av den gamle. Dvs. alle notater, bilder, musikk, savegames og ikke minst alle apper ble overført til den nye. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Da har du synkronisert med iTunes-biblioteket ditt etterpå, ikke bare gjenopprettet fra sikkerhetskopien Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Niks, gjenopprettet fra sikkerhetskopi, men den ser ut til å gjøre det i to etapper. Det tar riktignok en god stund når man har opp mot 64 GB med saker og ting på telefonen. Lenke til kommentar
NaoN Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Den nye er på plass nå. Sikkerhetskopier den gamle og opprett den nye via sikkerhetskopien. Da blei den nye som en tro kopi av den gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå