TastyFroyo Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvordan blir det med air-funksjoner? Vil sensorene være utelatt på denne telefonen? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Dette var en uventet overraskelse! Dette er nok noe av det lureste Google kunne gjort! Jeg regner med Samsung har godkjent det også ?? Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ble litt frista nå, men jeg bruker en Nexus S i9020, som jeg digger. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvordan blir det med air-funksjoner? Vil sensorene være utelatt på denne telefonen? Sensorene vil jo være der, men om alt av Samsung bloatware er fjernet må man sikkert ha en app som tar kontrollen over dem om dette ikke finnes i Android fra før.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Er man sikker på at telefonen vil være like god hardwaremessig som S4? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg regner med Samsung har godkjent det også ?? Godkjent det? Hvem tror du selger telefonene? 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 3800 kroner for en ren S4, bring it on :-)+ 25% her i norge. Så blir 4750kr. Dagens modell ligger på 5100? ca. Blir bra om man sparer penger på å slippe touch wiz +25% i Norge? Tror nok det er mer enn som så, beregn 35-40%. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Nexus med støtte for minnekort, da går jeg muligens for en Nexus neste gang likevel. +1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Woho, Nexus med minnekort?! Det skulle ikke forundre meg om den endelige versjonen kommer med plombert minnekortport. 1 Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Kjedelig hadde håpet på noe mer orginalt som Motorola x phone eller den nye Nexus 7. Nexus 5. Synest dem i de minste kunne lansert s4 i aluminium eller titan det hadde vert noe og dersom den i tillegg hadde hat snapdragon 800 prosesor!! Vel jeg kunne tenkt meg en mobil med tegra 4i. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Spør du meg er det bedre med root og custom ROM som kan fjernes uten spor. Disse verkstedene er ikke så stødige på forbrukerkjøpsloven. disse telefonene er ment å unlockes, de kan vell umulig nekte en garantisak når telefonen blir brukt til det den er ment som? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det pleier vel å stå svart på hvitt at garantien flyr ut vinduet i det du trykker "unlock". Flere har hatt god erfaring med å få ekket klare hardwarefeil likevel, men ikke alle. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ble det ikke nylig vedtatt i USA at rooting ikke bryter med garantivilkårene (?) Mener å lest noe sånt for ikke så lang tid tilbake. Du har jo uansett norsk reklamasjonsrett, den kan ingen ta ifra deg, om du ikke kjøper på bedrift da. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fordi mange synes TouchWiz er noe tull! Mange mener at TouchWiz er full av bloatware og ting man ikke trenger i det heletatt, så derfor lanserer de en versjon uten dette "tullet"! Pluss at TouchWiz er spyware. Bare å lese EULAen deres det.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Woho, Nexus med minnekort?! Det skulle ikke forundre meg om den endelige versjonen kommer med plombert minnekortport. Det ble påpekt under presentasjonen at telefonen ville ha 16GB internminne som "selvsagt kan utvides med minnekort". 2 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg regner med Samsung har godkjent det også ?? Noe annet ville vært ekstremt merkelig. Sier ja med 99% sikkerhet... Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Om den kommer til Norge så kommer den uansett med 16gb, det tror jeg vi kan fastslå alllerede. Tvilsomt om de selger en med mere minne enn den som selges allerede Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Overraskende nyheter her, og jeg tror mange reagerte positivt. Denne vil kombinere hardware i toppklassen (Galaxy S IV er helt klart en bedre telefon enn nexus 4 hvis de har samme software.) med raske oppdateringer og uten unødvendig lagg fra touchwiz. Dette vil sannsynligvis også føre til at det blir flere gode custom ROM til den vanlige S IV, siden de antagelig vil kunne bruke oppdateringene fra nexus versjonen som basis. Hvis HTC og Sony gjorde det samme hadde det vært ypperlig. Derimot tror jeg ikke denne vil selge veldig mye, i all hovedsak pga. prisen. 649 dollar virker ikke spesielt mye fra et norsk synspunkt, men det er nesten dobbelt så mye som en 16GB nexus 4, og det er ikke veldig lett å forsvare. Det er omtrent det samme som Galaxy S IV koster hos teleoperatørene I USA. Hvis denne kommer på salg i andre land enn der du kan handle denne direkte fra google, kan det hende den blir mer interessant, men jeg ville ikke forventet at den vil bli noe billigere enn Touchwiz versjonen. Med tanke på at det er LTE støtte regner jeg med at det er snapdragon versjonen det er snakk om her. Men etter hva jeg har sett av benchmarks for exynos versjonen er ikke det noe negativt. Endret 15. mai 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Om den blir billigere enn TouchWiz versjonen så er vell det ren bonus? Du får jo tross alt et bedre produkt, med raskere oppdateringer rett fra Google. At den kanskje ikke vil selge like godt i land hvor man handle direkte fra Google er meget mulig, da de har en veldig aggressiv prisning av Nexus modellene og på mange måter finansier den via "Google Ads", i Norge er jo dessverre ikke dette tilgjengelig så vi må jo betale temmelig blodpris iforhold til land hvor du kan handle direkte fra Google. Her i Norge vil jo denne modellen uansett være mye mer relevant da LG generelt selger elendig når det kommer til mobiltelefoner her i landet, det markedet er nærmest ikke eksisterende, med en Samsung Galaxy S4 med ren Android derimot har nok potensiale til å bli temmelig populær om den blir allment tilgjengelig. Om dette er en strategi fra Samsung som de vil kjøre videre, det å ha en "Nexus" variant av sine egne toppmodeller så all honør til dem, om dette dog er en engangs greie så er jeg redd de skyter seg selv litt i foten da de nå potensielt får folk til å innse at TouchWiz kanskje ikke tilbyr den beste opplevelsen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg tar mye heller en ren Android-telefon i stedet for noe med TouchWiz. Jeg foretrekker det enklest mulig og da var ren Android mye bedre på min gamle (og døde Samsung Galaxy S). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg