barentshavet Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Kan det fungere å betale TVNorge Nett-TV med Spendon? Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jeg tror nok det skal fungere. Skriv "GAVEKORT" eller noe tror jeg det var der du får beskjed om å skrive inn "Kortholders navn". Det er vertfall slik med gavekortene fra Sparebank 1. Men det er vell nesten det samme, begge går ann å bruke i butikk og på nett. Endret 15. mai 2013 av VH7 1 Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jeg tror nok det skal fungere. Skriv "GAVEKORT" eller noe tror jeg det var der du får beskjed om å skrive inn "Kortholders navn". Det er vertfall slik med gavekortene fra Sparebank 1. Men det er vell nesten det samme, begge går ann å bruke i butikk og på nett. Da satser jeg på at det fungerer. Kan jo ikke skade å prøve. Takk Endret 15. mai 2013 av winter2012 Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 For de som måtte lure. Dro på 7-eleven (sagene), fylte på med 250. Prisen på kortet var 39, og dette fungerte veldig fint med TVNorge i alle fall! Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det fungerer veldig fint så lenge det er merket med VISA en eller annen plass på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå