latslask Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Må innrømme jeg ble svært skeptisk av det jeg fikk høre i denne artikkelen: http://www.vg247.com/2013/05/15/ea-opens-dice-la-will-work-on-star-wars-ip/ Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hehe. Ta BF3/BF4 engine(Frostbite 2.1), lag noen Star Wars style skins og design ett par-tre maps. Selg for 60bucks. = Battlefront 3. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hehe. Ta BF3/BF4 engine(Frostbite 2.1), lag noen Star Wars style skins og design ett par-tre maps. Selg for 60bucks. = Battlefront 3. Eeeeaaaassyyyyy Money! Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hehe. Ta BF3/BF4 engine(Frostbite 2.1), lag noen Star Wars style skins og design ett par-tre maps. Selg for 60bucks. = Battlefront 3. Er ikke sikkert at det trenger å bli en dårlig ting. Mange spill bruker Frostbite etterhvert. Alle må modifiseres til eget bruk. Skins og maps må man jo også ha. Det som avgjør om det blir et bra eller dårlig spill er jo implementeringen. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Hvorfor kan ikke EA bare ta og gå inn i avtale med Crytek North, og se å få laget en ordentlig Battlefront oppfølger. De kan heller bruke Cryengine 3 til en Battlefront, jeg ser virkelig ikke for meg noen Sci-fi tittel med Frostbite 3, greit nok at den bare bruker 10% av potensialet per dags dato, men det skal mer til enn ett Mediacore spill(BF3) for å overbise meg om at Frostbite er godt for noe sci-fi relatert. Endret 15. mai 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå