EngJr Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hallo, jeg fikk et problem da jeg spilte League of legends. Skjermen klikka, jeg trykket på av knappen på pcn "utenifra" og nå kommer jeg ikke inn på maskinen. Det står følgende når jeg skrur på maskinen: a disc read error occurred, press Ctrl+alt+del to restart. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 høres veldig ut som at harddisken din har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hei. Ikke nødvendigvis ha tatt kvelden, men det er en kjent sak at om man slår av PC på denne måte kan være uheldig å få korrupte kritiske og nødvendige windows/system filer som forhindrer normal boot. Står operativsystemet med de gale systemfiler åpne for skriving/lesing og en samtidig bare slår av en PC skjer dette 'relativt' ofte. Høres ut som du har en laptop av merke Acer. I såfall kan du gjenopprette den til fabrikk fra gjennoprettings partisjonen Eller reinstallerings DVD sett om du laget dette da den var ny. Alle data går tapt ved factory reinstall selvfølgelig , om du ikke booter den med annet media fra USB-pen etc for å kopiere ut ting du skal ta vare på (eller i det minste prøve). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå