Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Forkjølelse?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt kraftig hoste og feber i tre dager nå, men har ikke tett eller rennende nese.

Det viker som jeg har en blanding av tørrhoste og slimhoste.

Noen som vet om dette er et vanlig forkjølelsesvirus, eller kan det være bronkitt e.l? Pleier vanligvis å ha tett eller rennende nese når jeg er forkjøla, så jeg blir litt bekymret.

Hvis det bare er en vanlig forkjølelse - er det noen som har noen tips mot sår hals og hosting?

Jente, 21. Anonym poster: c24c9cc14fed2b425082632a89783868

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt kraftig hoste og feber i tre dager nå, men har ikke tett eller rennende nese.

Det viker som jeg har en blanding av tørrhoste og slimhoste.

Noen som vet om dette er et vanlig forkjølelsesvirus, eller kan det være bronkitt e.l? Pleier vanligvis å ha tett eller rennende nese når jeg er forkjøla, så jeg blir litt bekymret.

Hvis det bare er en vanlig forkjølelse - er det noen som har noen tips mot sår hals og hosting?

Jente, 21. Anonym poster: c24c9cc14fed2b425082632a89783868

Du kan jo alltid ta en tur til legen så får du et korrekt svar og ikke synsing fra forumet.

Lenke til kommentar

Immunforsvarsceller kan gi slimet en gul farge. Det kan altså skyldes en eller annen form form for betennelse i luftveiene. Tror ikke du trenger å gå til lege med mindre det blir verre eller plager deg veldig

Endret av Diabetus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...