Arodem Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Gruste rivallaget Acer i finalekampen sist søndag. Team Dignitas til topps i prestisjetung TrackMania-turnering Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 noe sier meg at de har kjørt den banen før Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 For min del handler TrackMania helt insane baner, eller i det minste noe utenfor det ordinære. Denne banen vi så i denne videoen var nærmest kjedelig, og i alle fall ikke spektakulær. Man kan så spørre seg, bør man ha baner med tvilsomme hopp etc. som utfordrer marginene, og kanskje la favorittene havne utfor pga marginale feilvurderinger? Skal litt flaks være en del av dynamikken? Jeg mener det i alle fall ville piffet opp opplevelsen og spenningen betraktelig. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hvilken pad er det disse proffene gamer med TM med? Lenke til kommentar
HoppeH Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Såvidt jeg vet er det ikke noen standard pad men alt fra ps2, ps3, xbox eller tastatur som brukes. Sikkert mange andre pads, kommer ann på hva de føler er best. Lenke til kommentar
Bergie Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hvilken pad er det disse proffene gamer med TM med? Det varierer fra person til person, men de fleste bruker XBOX 360 og PS3 kontrollere. I tillegg er det svært mange som bruker tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå