Meridies Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Aha. Vi fikk karakterene våre i brev Vi bruker Dritt's Learning, som en av lærerne mine kalte det. Hæ, vi får ikke karakterene våres i brev... Lenke til kommentar
Victoria_Hes Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ja 1. Ta mobilen din opp og gå innpå diskusjon.no 2. Trykk bruk "full versjon", så trykker du på "full editor". Last opp fil og legg ved! 3. Voilà! Lastet opp nå... 1 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Jeg prøver å ta bilde av alle karakterene på fronter, men jeg får ikke alle karakterene på et bilde. Hvordan skal jeg ellers ''bevise'' at jeg har gode karakterer? Kan evt. legge ut to bilder i morgen. Får bare plass til halvparten på et bilde... Endret 31. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Lastet opp nå... Oj, hadde du virkelig så gode karakterer. Jeg som ikke stolte på deg... Nei da. Gratulerer. De karakterene kan du være stolt av. Lenke til kommentar
Victoria_Hes Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Oj, hadde du virkelig så gode karakterer. Jeg som ikke stolte på deg... Nei da. Gratulerer. De karakterene kan du være stolt av. Haha, jeg er ikke her for å lyve Tusen takk!! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Haha, jeg er ikke her for å lyve Tusen takk!! Det var ment for å referere til ZuxBigTaim... Tror du skjønte det. Edit: Prøvde å ta bilde, men bildekvaliteten er så dårlig. Dere får ikke sett karakterene en gang.. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan spørre om å få karakterkortet på mandag... Endret 31. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ganske fornøyd med karakterkortet frem til nå Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Ganske fornøyd med karakterkortet frem til nå Kan du også legge det ut? Får du virkelig 6 i snitt? Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ganske fornøyd med karakterkortet frem til nå Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Kan du også legge det ut? Får du virkelig 6 i snitt? Har lagt det ut nå ! Får dessverre ikke seks i snitt, var bare det beste navnet jeg kom på ..... Hahhha Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Har lagt det ut nå ! Får dessverre ikke seks i snitt, var bare det beste navnet jeg kom på ..... Hahhha Men da får du jo 5,8 i snitt, gjør du ikke? Det er jo nesten 6 i snitt. Du har all grunn til å være stolt! Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Men da får du jo 5,8 i snitt, gjør du ikke? Det er jo nesten 6 i snitt. Du har all grunn til å være stolt! Får noe sånt ja du har jo omtrent det samme ! Vi får krysse fingrene og håpe på at eksamen ikke gikk eller kommer til å gå til helvete. Uansett tror jeg vi kan ta en velfortjent sommerferie snart Lenke til kommentar
Victoria_Hes Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Uff, har ikke mye å stille opp med når slike som det kommer!! Utrolig bra jobbet, gratulerer Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Får noe sånt ja du har jo omtrent det samme ! Vi får krysse fingrene og håpe på at eksamen ikke gikk eller kommer til å gå til helvete. Uansett tror jeg vi kan ta en velfortjent sommerferie snart Ja. Jeg kan klare å få 5,7 i snitt, men det avhenger av at jeg får 6 på alle eksamenene... Men uansett hvordan det går, så fortjener vi en fin og deilig sommerferie. Hvor skal du reise i sommer? Eller jeg tror ikke jeg kommer til å skrive det her... Det avslører litt for mye... Endret 31. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Uff, har ikke mye å stille opp med når slike som det kommer!! Utrolig bra jobbet, gratulerer Takker så mye! Må bare tilføre at jeg kanskje ikke hadde fått bedre enn deg om vi hadde gått på samme skole, hvem vet? Er egentlig fåtallet som har snitt over 5, gratulerer selv ! Lenke til kommentar
Victoria_Hes Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Takker så mye! Må bare tilføre at jeg kanskje ikke hadde fått bedre enn deg om vi hadde gått på samme skole, hvem vet? Er egentlig fåtallet som har snitt over 5, gratulerer selv ! Ja, si det du! Så lenge vi har gjort vårt beste, så duger det vel takk for det! Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ja. Jeg kan klare å få 5,7 i snitt, men det avhenger av at jeg får 6 på alle eksamenene... Men uansett hvordan det går, så fortjener vi en fin og deilig sommerferie. Hvor skal du reise i sommer? Eller jeg tror ikke jeg kommer til å skrive det her... Det avslører litt for mye... Kanskje det ja, får vell svare ; til varmen, og håpe at dette ikke sier hvor jeg skal... Hahhha. Forhåpentligvis blir det litt varme her i Norge Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Takker så mye! Må bare tilføre at jeg kanskje ikke hadde fått bedre enn deg om vi hadde gått på samme skole, hvem vet? Er egentlig fåtallet som har snitt over 5, gratulerer selv ! Man vet aldri... Men det man ikke vet, har man jo ikke vondt av. Kanskje det ja, får vell svare ; til varmen, og håpe at dette ikke sier hvor jeg skal... Hahhha. Forhåpentligvis blir det litt varme her i Norge Haha, vi skal også til varmen. Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Man vet aldri... Men det man ikke vet, har man jo ikke vondt av. Sant nok, kanskje eksamenskarakterene gir et hint ? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Sant nok, kanskje eksamenskarakterene gir et hint ? Kanskje det? Det håper jeg de ikke gjør, for i så fall, vil jeg få dårligere karakterer på eksamen. Endret 31. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå