Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å ta bilde av alle karakterene på fronter, men jeg får ikke alle karakterene på et bilde. Hvordan skal jeg ellers ''bevise'' at jeg har gode karakterer?

Kan evt. legge ut to bilder i morgen. Får bare plass til halvparten på et bilde... :)

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Haha, jeg er ikke her for å lyve ;) Tusen takk!!

Det var ment for å referere til ZuxBigTaim... Tror du skjønte det. :wee:

Edit: Prøvde å ta bilde, men bildekvaliteten er så dårlig. Dere får ikke sett karakterene en gang.. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan spørre om å få karakterkortet på mandag...

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Har lagt det ut nå ! Får dessverre ikke seks i snitt, var bare det beste navnet jeg kom på ..... Hahhha

Men da får du jo 5,8 i snitt, gjør du ikke? Det er jo nesten 6 i snitt. Du har all grunn til å være stolt! :w00t:

Lenke til kommentar

Men da får du jo 5,8 i snitt, gjør du ikke? Det er jo nesten 6 i snitt. Du har all grunn til å være stolt! :w00t:

Får noe sånt ja :) du har jo omtrent det samme ! Vi får krysse fingrene og håpe på at eksamen ikke gikk eller kommer til å gå til helvete. Uansett tror jeg vi kan ta en velfortjent sommerferie snart

Lenke til kommentar

Får noe sånt ja :) du har jo omtrent det samme ! Vi får krysse fingrene og håpe på at eksamen ikke gikk eller kommer til å gå til helvete. Uansett tror jeg vi kan ta en velfortjent sommerferie snart

Ja. Jeg kan klare å få 5,7 i snitt, men det avhenger av at jeg får 6 på alle eksamenene... :) Men uansett hvordan det går, så fortjener vi en fin og deilig sommerferie. Hvor skal du reise i sommer? Eller jeg tror ikke jeg kommer til å skrive det her... Det avslører litt for mye... :wee:

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Uff, har ikke mye å stille opp med når slike som det kommer!! Utrolig bra jobbet, gratulerer :)

Takker så mye! Må bare tilføre at jeg kanskje ikke hadde fått bedre enn deg om vi hadde gått på samme skole, hvem vet? Er egentlig fåtallet som har snitt over 5, gratulerer selv ! :)

Lenke til kommentar

Takker så mye! Må bare tilføre at jeg kanskje ikke hadde fått bedre enn deg om vi hadde gått på samme skole, hvem vet? Er egentlig fåtallet som har snitt over 5, gratulerer selv ! :)

Ja, si det du! Så lenge vi har gjort vårt beste, så duger det vel :) takk for det!

Lenke til kommentar

Ja. Jeg kan klare å få 5,7 i snitt, men det avhenger av at jeg får 6 på alle eksamenene... :) Men uansett hvordan det går, så fortjener vi en fin og deilig sommerferie. Hvor skal du reise i sommer? Eller jeg tror ikke jeg kommer til å skrive det her... Det avslører litt for mye... :wee:

Kanskje det ja, får vell svare ; til varmen, og håpe at dette ikke sier hvor jeg skal... Hahhha. Forhåpentligvis blir det litt varme her i Norge

Lenke til kommentar

Man vet aldri... Men det man ikke vet, har man jo ikke vondt av. :)

Kanskje det ja, får vell svare ; til varmen, og håpe at dette ikke sier hvor jeg skal... Hahhha. Forhåpentligvis blir det litt varme her i Norge

Haha, vi skal også til varmen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...