Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvilken dag vi får tilbake eksamen?

På skolen vår så får vi den tilbake samtidig som vitnemålet, eller at det er der vi får vite karakteren da, når det står på vitnemålet

Lenke til kommentar

Lærerne våre sier på lik linje med vitnemål, men det kan jeg aldri tenke meg :S

Mellom 17. og 20. juni mener jeg at jeg har lest.

På skolen vår så får vi den tilbake samtidig som vitnemålet, eller at det er der vi får vite karakteren da, når det står på vitnemålet

Okey, takk for svar. :) Det var det jeg tenkte meg. Ville bare være på den sikre siden. Noen på skolen vår sier vi først får se den på vitnemålet, mens noen andre sier vi får karakteren i midten av juni. :hmm:

Lenke til kommentar

Ja, jeg gjorde den!

Ja! Jeg valgte oppgave 1. :)

Oppgaven sa at vi skulle skrive om en halt som HAR ofret mye, tror dere jeg kommer til å bli trekt fordi jeg skrev en historie som handler om at hun ofrer noe stort også liksom avslutte etter det? Konflikten er liksom at hun ikke helt klarer å velge mellomå fortsette å være helt eller ha et liv med mannen sin...? :hm:

Lenke til kommentar

Oppgaven sa at vi skulle skrive om en halt som HAR ofret mye, tror dere jeg kommer til å bli trekt fordi jeg skrev en historie som handler om at hun ofrer noe stort også liksom avslutte etter det? Konflikten er liksom at hun ikke helt klarer å velge mellomå fortsette å være helt eller ha et liv med mannen sin...? :hm:

Nei. Du har skrevet om en som ofrer noe stort og oppgaven var å skrive om en som HAR ofret mye. Har hun ofret noe stort har hun jo ofret mye. Ville vært merkelig hvis du trekkes for det...

Oppgaven sa jo også noe om at i teksten ørneredet og Maximilian Kolbe, leste du om noen som har ofret livet sitt. Aung San Suu Kyi og en eller annen har på hver sin måte ofret mye for det de tror på. Skriv en tekst om en helt som ofrer mye for det h*n tror på.

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Nei. Du har skrevet om en som ofrer noe stort og oppgaven var å skrive om en som HAR ofret mye. Har hun ofret noe stort har hun jo ofret mye. Ville vært merkelig hvis du trekkes for det...

Oppgaven sa jo også noe om at i teksten ørneredet og Maximilian Kolbe, leste du om noen som har ofret livet sitt. Aung San Suu Kyi og en eller annen har på hver sin måte ofret mye for det de tror på. Skriv en tekst om en helt som ofrer mye for det h*n tror på.

Key, føler meg litt bedre nå :wee: Jeg var redd for at vi skulle skrive om at de allerede hadde ofret noe også hvordan de hadde det etterpå x)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...