AppelsinMakrell Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 var oppgavene i dag vanskelige? Ja, så jævlig og. Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ja, så jævlig og. hvordan gikk det da? ( Lenke til kommentar
girl97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 hvordan gikk det da? ( skikkelig dårlig! jeg valgte oppgave 4 , siden jeg synes den var enklest! men alle var kjempe vanskelige og teite i den jeg tok måtte man skrive om 2 ulike ting på en måte som egentlig ikke passet! man skulle forklare hva man synes om et sånt notat og så i tillegg drøfte noe! så jeg ante ikke hvilken sjanger jeg skulle skrive og alt ble bare surr ( haha jeg vet jeg erdårlig å forklare, men det var jææææævlig vanskelig og kjipe oppgaver Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 lykke til i morgen! det kommer til å gå supert Lenke til kommentar
digfil Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 De som hadde nynorsk i dag, hadde dere nynorskoppgaver eller hadde dere de samme som oss? 1 Lenke til kommentar
MargretheP Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 De som hadde nynorsk i dag, hadde dere nynorskoppgaver eller hadde dere de samme som oss? Hey Filip Tror rektor sa at de hadde samme oppgaver som oss bare på nynorsk, siden oppgavene sto både på nynorsk og bokmål. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva gikk oppgave 6 ut? kom opp i engelsk, men syntes det var artig å følge med her. To elendige bilder. https://www.dropbox.com/sc/kck0eh3urxiekzc/rQMXcSWwdU https://www.dropbox.com/sc/xurzbgms3tpdrn8/ITTLq7ucD6 Lenke til kommentar
frlda Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Digger dere folkens! Har fulgt med tråden helt siden forberedelsesdagen, men jeg har nettopp lagd meg en bruker. Ville egentlig bare si tusen hjertelig takk for all god hjelp dere har bidratt med til alle registrerte og uregistrerte lesere! Grugleder meg til morgendagen, men det går sikkert bra med all hjelpen deres. Håper dere alle får en god natts søvn, og masse, masse lykke til i morgen! Lenke til kommentar
krigmotnorsk1997 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har ikke orket og sett gjennom hele tråden, men hvis det var noen som lastet ned oppgavene som PDF i går, kan vedkommende da være så snill å legge den ut her? Trenger den i teorien ikke, men spør for min bror som går 3.året allmenn, og han vil gjerne se om det er noen connection i mellom ungdomsskolen og videregående :-) spør ikke meg hvorfor han vil ha dem, men som sagt; skriiiiiik ut om du har dem! Lenke til kommentar
Sui Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Digger dere folkens! Har fulgt med tråden helt siden forberedelsesdagen, men jeg har nettopp lagd meg en bruker. Ville egentlig bare si tusen hjertelig takk for all god hjelp dere har bidratt med til alle registrerte og uregistrerte lesere! Grugleder meg til morgendagen, men det går sikkert bra med all hjelpen deres. Håper dere alle får en god natts søvn, og masse, masse lykke til i morgen! samme her Lenke til kommentar
Submission Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Noen her som har noen notater de vil dele med meg så jeg kan legge på en minnepenn? Lenke til kommentar
Annekg Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Går det an å skrive parallellhandling der den ene historien er i 1. person og den andre i 3. person?? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Har ikke orket og sett gjennom hele tråden, men hvis det var noen som lastet ned oppgavene som PDF i går, kan vedkommende da være så snill å legge den ut her? Trenger den i teorien ikke, men spør for min bror som går 3.året allmenn, og han vil gjerne se om det er noen connection i mellom ungdomsskolen og videregående :-) spør ikke meg hvorfor han vil ha dem, men som sagt; skriiiiiik ut om du har dem! Hvis du ser to poster opp fra din, så er de lagt ut som bilder. Lenke til kommentar
KamillaHanzen Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hva slags forberedelser har dere gjort for i dag? Lenke til kommentar
digfil Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Går det an å skrive parallellhandling der den ene historien er i 1. person og den andre i 3. person?? Ja! hørtes egentlig veldig bra ut, kanskje jeg gjør det selv! Da får man et bredt spekter av både tanke- og -handlingsreferat. Lenke til kommentar
KamillaHanzen Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 DU KAN JO PRØVE Å FINNE UT HVA DU SLITER MED, OG JOBBE LITT MED DET Men jeg sliter ikke med noe.. haha, jeg elsker å skrive og klarer meg fint i nynorsk. Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Lykke til i dag folkens, husk å lag en grundig disposisjon hvor du hår igjennom alt av metaforer, spenningskurver og in medias res. Da får du kontroll over historien fin og får følelsenav at du kan "trekke i trådene". Overrask sensor nå!!! 1 Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Lykke til alle sammen! Håper at oppgavene blir veldig lette i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Det gikk ikke så bra, skrev 1 side Manglende kreativitet når det gjelder å skrive historier. Her er PDF fila i tilfelle noen er interessert. https://dl.dropboxus...0215___F08S.pdf Endret 24. mai 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Wheeeew hadde vanskeligheter med å skrive i starten, men så skrev jeg en skikkelig mindfuck historie som ligner denne her: Den handla om å finne en som var "for meg, og bare meg". Skikkelig monoton men lættis historie. Skulle lagt den ut, men for det første så ble minnepennen min rappa ut av henda mine xD Ooog jeg glemte å ta dobbel-kopi :// Husket å ikke skrive navn denne gang da Valgte oppgave 1, forresten. Hvordan gikk det med folka? Såe, det personen ofra var tid, da :S Hadde bare sett på den en gang, for to uker siden elns, så lagde en supertvist, siden jeg ikke huska den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå