Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg vil anbefale deg å bruke retteprogrammet på datamaskina. Det har ikkje alltid rett, men om du skriv mykje feil på nynorsk, så vil den redusere antal feil betrakteleg :)

Rettingsprogrammet står vanligvis på mens jeg skriver, men det hjelper ikke, tror det er ganske gammelt ellerno...

Lenke til kommentar

Har jeg grunn til å ha en dårlig følelse når jeg glemte å føre inn oppgavenummer i besvarelsen idag? Jeg føler at teksten ble god, og at det kommer fram hvilken oppgave jeg har valgt i selve teksten. Er veldig nervøs nå. :(

Lenke til kommentar

Har jeg grunn til å ha en dårlig følelse når jeg glemte å føre inn oppgavenummer i besvarelsen idag? Jeg føler at teksten ble god, og at det kommer fram hvilken oppgave jeg har valgt i selve teksten. Er veldig nervøs nå. :(

Er jo selvfølgelig dumt at du glemte det, men tror ikke du går ned så altfor mye. For liksom, de skal jo fokusere på oppgaven og de skjønner jo at du har glemt det. Så det gjør nok ikke så mye, men det var dumt selvom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nokon som har ein ide på kva oppgavane kan være i morgen?

(plis rett på meg og eg skriver noke feil)

Korleis øver dokker???

eg øvar meg med å snakke litt "nynorsk" (viss du kan kalle det nynorsk), øvar litt på å skrive spenning og tenkjer gjennom temaet, pluss at eg øvar meg litt på rettskriving med småe tester på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...