Tuva6 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Var det noen andre som skrev oppgave 1 i dag? Hvordan valgte dere å skrive den? Lenke til kommentar
MargretheP Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eg vil anbefale deg å bruke retteprogrammet på datamaskina. Det har ikkje alltid rett, men om du skriv mykje feil på nynorsk, så vil den redusere antal feil betrakteleg Rettingsprogrammet står vanligvis på mens jeg skriver, men det hjelper ikke, tror det er ganske gammelt ellerno... Lenke til kommentar
Mææænus Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kommer til å savne dette forumet, har vært ganske så fantastisk og jobbe med dere. LYKKE TIL I MORGEN ALLE SAMMEN OG TAKK TIL BASSA SOM OPPRETTET DENNE TRÅDEN! Lenke til kommentar
KamillaHanzen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Sliter veldig med verb, alle typer, er det noen som har et tips til hvordan jeg skal unngå skrivefeil i morgen? c: slå opp verbene bakerst i ordboken da ser du om de er regelrett eller uregelrette.. Lenke til kommentar
Siljeolsen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Når ble naboen Supermann? Hørtes innmari bra ut! Lenke til kommentar
MargretheP Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kommer til å savne dette forumet, har vært ganske så fantastisk og jobbe med dere. LYKKE TIL I MORGEN ALLE SAMMEN OG TAKK TIL BASSA SOM OPPRETTET DENNE TRÅDEN! Vi kan lage en til muntligeksamen også c: 1 Lenke til kommentar
Jones97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vi kan lage en til muntligeksamen også c: håper jeg ikke kommer opp i norsk på muntlig eksamen Lenke til kommentar
KamillaHanzen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva kan jeg øve på til i morgen?? Lenke til kommentar
MargretheP Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 håper jeg ikke kommer opp i norsk på muntlig eksamen Norsk er i hvert fall bedre enn matte xs Er det flere enn jeg som skal ha en prøvemuntlig nå midt i eksamenstida? Lenke til kommentar
Sui Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 har ikke noen ide for hva jeg skal skrive om, noen som gidder??.. Lenke til kommentar
berget23 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har jeg grunn til å ha en dårlig følelse når jeg glemte å føre inn oppgavenummer i besvarelsen idag? Jeg føler at teksten ble god, og at det kommer fram hvilken oppgave jeg har valgt i selve teksten. Er veldig nervøs nå. Lenke til kommentar
KamillaHanzen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har jeg grunn til å ha en dårlig følelse når jeg glemte å føre inn oppgavenummer i besvarelsen idag? Jeg føler at teksten ble god, og at det kommer fram hvilken oppgave jeg har valgt i selve teksten. Er veldig nervøs nå. Er jo selvfølgelig dumt at du glemte det, men tror ikke du går ned så altfor mye. For liksom, de skal jo fokusere på oppgaven og de skjønner jo at du har glemt det. Så det gjør nok ikke så mye, men det var dumt selvom. 1 Lenke til kommentar
Victoria_Hes Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det noen som har gode eksempler på metaforer, frampek, sammenligninger osv? Altså virkemidler i en novelle? Hadde satt stor pris på det! Lenke til kommentar
KamillaHanzen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som vet hva jeg kan øve på til i morgen?? Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nokon som har ein ide på kva oppgavane kan være i morgen? (plis rett på meg og eg skriver noke feil) Korleis øver dokker??? Lenke til kommentar
MargretheP Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det noen som har gode eksempler på metaforer, frampek, sammenligninger osv? Altså virkemidler i en novelle? Hadde satt stor pris på det! Det står noen her, pluss litt om hva de virkemidlene er og hvordan de brukes: http://norsksidene.no/web/PageND.aspx?id=99466 Lenke til kommentar
heis200 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det noen som har gode eksempler på metaforer, frampek, sammenligninger osv? Altså virkemidler i en novelle? Lenke til kommentar
Annekg Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som vet om noen noveller med parallellhandling, utenom Karen?? Lenke til kommentar
MargretheP Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nokon som har ein ide på kva oppgavane kan være i morgen? (plis rett på meg og eg skriver noke feil) Korleis øver dokker??? eg øvar meg med å snakke litt "nynorsk" (viss du kan kalle det nynorsk), øvar litt på å skrive spenning og tenkjer gjennom temaet, pluss at eg øvar meg litt på rettskriving med småe tester på nettet. Lenke til kommentar
Victoria_Hes Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det står noen her, pluss litt om hva de virkemidlene er og hvordan de brukes: http://norsksidene.n...D.aspx?id=99466 Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå