Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Takk for hjelp, har lurt på det lenge. Presterte en gang til og med å skrive vøre. Lenke til kommentar
nynorsksomhovudmål Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Takk for hjelp, har lurt på det lenge. Presterte en gang til og med å skrive vøre. Hehe, ikkje alle nynorsk ord er lika enkle... Men kva for nokre typar oppgåver trur du me får imorgo? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 nei? jeg er bare heldig siden tanten min jobber der Så tanten din sa: - Dette er en femmer. også sa den andre sensoren; - Dette er en svak firer. Også sa tanten din. - Hvordan i huleste kan dette være en svak firer! Også sa den andre sensoren: - Okay, da gir vi han fem da... I tillegg til at du ikke skrev på navn. Så tanten din har også sendt spioner til skolen din slik at hun skal vite hva elevnummeret ditt er! Hehe, ikkje alle nynorsk ord er lika enkle... Men kva for nokre typar oppgåver trur du me får imorgo? i morgon... 2 Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Så tanten din sa: - Dette er en femmer. også sa den andre sensoren; - Dette er en svak firer. Også sa tanten din. - Hvordan i huleste kan dette være en svak firer! Også sa den andre sensoren: - Okay, da gir vi han fem da... I tillegg til at du ikke skrev på navn. Så tanten din har også sendt spioner til skolen din slik at hun skal vite hva elevnummeret ditt er! i morgon... Beste jeg har lest i dag !!! Lenke til kommentar
mintelskeren Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg skrev en veldig subjektiv artikkel på oppgave 6 Skrev hva en helt var, positive sider og negative sider, reflekterte rund det som sto i de 10 på topp heltene og skrev hvem som var min helt og hva en helt var for meg! Kan jo fungere det? Jeg skrev "trenger vi helter?" Jeg syntes din hørtes sykt bra ut! jeg skrev for det meste objektivt, men subjektivt i den delen med hva jeg syntes var en hetl Lenke til kommentar
Tusseladd1 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Så tanten din sa: - Dette er en femmer. også sa den andre sensoren; - Dette er en svak firer. Også sa tanten din. - Hvordan i huleste kan dette være en svak firer! Også sa den andre sensoren: - Okay, da gir vi han fem da... I tillegg til at du ikke skrev på navn. Så tanten din har også sendt spioner til skolen din slik at hun skal vite hva elevnummeret ditt er! i morgon... H*n bare tuller=) Lenke til kommentar
negerslakt Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Så tanten din sa: - Dette er en femmer. også sa den andre sensoren; - Dette er en svak firer. Også sa tanten din. - Hvordan i huleste kan dette være en svak firer! Også sa den andre sensoren: - Okay, da gir vi han fem da... I tillegg til at du ikke skrev på navn. Så tanten din har også sendt spioner til skolen din slik at hun skal vite hva elevnummeret ditt er! i morgon... jeg sa kandidatnummeret mitt til tanten 1 Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Så tanten din sa: - Dette er en femmer. også sa den andre sensoren; - Dette er en svak firer. Også sa tanten din. - Hvordan i huleste kan dette være en svak firer! Også sa den andre sensoren: - Okay, da gir vi han fem da... I tillegg til at du ikke skrev på navn. Så tanten din har også sendt spioner til skolen din slik at hun skal vite hva elevnummeret ditt er! Smart Lenke til kommentar
mintelskeren Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg tror overskriften "Duger helten uten mat og drikke?" er verre hahaha, klisjé til helvete HAHAHAHA, Thomas xD lol, det er ingrid Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) tanten min er sjefssensor på udir så hun bestemmer allt. hvis dere skal komme med slemme kommentarer skal jeg sørge for at de personenne får dårlig karrakter på eksamen!!! Trusler kan anmeldes, det samme kan den såkalte tanten din Endret 23. mai 2013 av 6isnitt 1 Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Uff, eg har bruka denne dagen så dårleg, har ikkje fått førebudd meg noko, nesten. Jaja, morgondagen får gå som han går. Forresten, er det nokre av dykk som har oversikt over forskjellen på nokre og nokon? Lenke til kommentar
lindatrh Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 tanten min er sjefssensor på udir så hun bestemmer allt. hvis dere skal komme med slemme kommentarer skal jeg sørge for at de personenne får dårlig karrakter på eksamen!!! Ærlig talt. Dette er et forum for folk som prøver å hjelpe hverandre også kommer du inn her og prøver å framprovosere en unødvendig diskusjon? Greit, lev i din delusional verden hvor tanten din har rettet eksamen din og gitt deg en god karakter fordi hun er "sjefssensor". Jeg synes da det er meget merkelig hvordan du ikke kan skrive "alt", "personene" og "karakterer". Hvis det er hvordan du velger å ordlegge deg selv så håper jeg ærlig talt at du får en 2'er på årets eksamen. Adjø. 2 Lenke til kommentar
lindatrh Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Uff, eg har bruka denne dagen så dårleg, har ikkje fått førebudd meg noko, nesten. Jaja, morgondagen får gå som han går. Forresten, er det nokre av dykk som har oversikt over forskjellen på nokre og nokon? Dette er henta fra eit av dei dokumenta så eg gir credit til eigaren:) - Nokre og nokon: Nokre menneske er berre heilt sprø = KORREKT (Vanlig setning) Nokon menneske er berre heilt sprø = FEIL Er det nokon heime? = KORREKT (Spørresetning) Er det nokre heime? = FEIL Lenke til kommentar
ramlosa Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dette er henta fra eit av dei dokumenta så eg gir credit til eigaren:) - Nokre og nokon: Nokre menneske er berre heilt sprø = KORREKT (Vanlig setning) Nokon menneske er berre heilt sprø = FEIL Er det nokon heime? = KORREKT (Spørresetning) Er det nokre heime? = FEIL Kva med "Ho dro for å møte nokon ho kjende? Er det nokon eller nokre? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kva med "Ho dro for å møte nokon ho kjende? Er det nokon eller nokre? Nokon. Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ikke bruk energien deres på hun som faktisk driver å kødder her! Alle har skjønt at det hun sier virker ikke troverdig. Så bruk heller tiden deres på å øve til nynorsk! Lukke til <3 3 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Kva med "Ho dro for å møte nokon ho kjende? Er det nokon eller nokre? Nokon er riktig! Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Går eksamen utover standpunkt? Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Får prøve meg på nynorsk eg og xD Skal vere glad for at eg har ordbok Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Går eksamen utover standpunkt? Nei, men eksamenskarakteren står som en egen standpunktkarakter, så det påvirker snittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå