blanke-ark Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hæ ? Hvordan finner du det? Hvordan kan den bli rettet så fort ? jeg skal bort, så de måtte rette den med engang 1 Lenke til kommentar
lindatrh Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eg trur at det kan komme ein oppgåve kvar me skal skriv ein novelle om ein usunn helt. Då kan me ta opp tema som kroppspress og ungdommar sine ideal om å vere tynn. Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 No må du gje deg. Viss du skriv om ein gut som prøver å vere ein helt, men som ikkje lykkast, skriv du ein disposisjon slik: Første avsnitt- Innledning. En gut som tenkjer på kva han skal gjere for å vere ein helt. Han tenkjer at han må gjere noko på skulen også vidare. Andre avsnitt- guten går til skulen og gjer noko dumdristig Tredje avsnitt- guten tenkjer på det som hende og tenkjer ut ein plan for kva han skal gjere for å rette opp igjen det han gjorde. Fjerde avsnitt Guten går til butikken, du skildrar miljøret Femte avsnitt På veg til butikken sjår guten ein katt som held på å bli køyra over. Sjette avsnitt Guten hoppar i vegen og hindrar at bilen køyrer over katten Sjuende avsnitt Publikum jublar, skildre korleis det kjennes Åttende avsnitt Dagane etter, kva skjer då? Niende avsnitt Eit avsnitt der du skildrar følelsar Tiende avsnitt Ein avslutning Utruleg teit historie, men håper du skjøner. No skal du setje deg ned å skrive ein disposisjon! Det er ikkje fyrste april! eg må nok skuffa deg desverre. 1 Lenke til kommentar
Frk.F Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eit tips til alle der ute. Eg spurte læraren vår om kva dei såg etter i ein nynorsk tekst. Ho sa at dei mest såg etter verb og substantiv bøyning, og om du klarer å beherske nynorskspråket. Og til dei som lurer på kor lang tekst dei må skriva, skriv til du har fått vist at du kan beherske nynorsken. Vis sensor at du kan bøye a- og e- verb, at du veit forskjellen på ho- og han kjønn. Det klarer du ikkje på ein side, viss du ikkje er ein kløpper i nynorsk då. 1 Lenke til kommentar
Tusseladd1 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hæ ? Hvordan finner du det? Hvordan kan den bli rettet så fort ? Lurer på det jeg og...?? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 jeg skal bort, så de måtte rette den med engang Kva plar du å få i karakter i norsk? Lenke til kommentar
eesanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Heei Annee! Takk for nynorskreglene, har letet lenge etter en så god oppsummering Hilsen godeste Frantzen Gøy at du har et navn slik at jeg kjenner deg igjen Kjærleik i lufta Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvor mange ord ble det på dere? Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvor mange ord ble det på dere? 1100 Lenke til kommentar
Frk.F Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kjærleik i lufta Bestevenn da du veit eg kun har auge for deg Lenke til kommentar
negerslakt Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 hei, jeg fikk også min eksamen tilbake i dag fordi tanten min jobber i udir og er sensor. Lenke til kommentar
blanke-ark Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kva plar du å få i karakter i norsk? jeg pleier å få 5+, så de er veldig strenge Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 hei, jeg fikk også min eksamen tilbake i dag fordi tanten min jobber i udir og er sensor. Hva fikk du ? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Hvor mange ord ble det på dere? Nermare 2000 trur eg, over 1500 i hvert fall. Skreiv fire sidar + kjelder på 1, 5 sider + fotnotar. Lenke til kommentar
lindatrh Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 hei, jeg fikk også min eksamen tilbake i dag fordi tanten min jobber i udir og er sensor. Skal ikkje eksamen bli retta av ein ekstern sensor? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 jeg pleier å få 5+, så de er veldig strenge Nei, ikke si sånn. Skrev du som du pleier? Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Skal ikkje eksamen bli retta av ein ekstern sensor? Jupp, han lagde nok kontoen bare for å trolle Lenke til kommentar
ramlosa Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 jeg skal bort, så de måtte rette den med engang kunne du lagt ut eksamen din for å vise hva som er ei typisk 4er vurdering? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 hei, jeg fikk også min eksamen tilbake i dag fordi tanten min jobber i udir og er sensor. Hva fikk du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå