Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Ok, takk! Eg er enig i deg, men håpar verkeleg ikkje sensoren trekkjer noko ned på karakteren! Ikkje noko å takke for. Sølv so hadde eg tittelen'' Eit perfekt førebilete?'' , som ikkje er so interessevekkande. Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eg likar ikkje denne nettsida, eg føler eg ikkje får til noko ting! Haha eg følar det somme! men kanskje det hjelp nokon Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ikkje noko å takke for. Sølv so hadde eg tittelen'' Eit perfekt førebilete?'' , som ikkje er so interessevekkande. Eg hadde ''Kvinnelige helter stilt bak skyggen'' kva syntast dykk om det? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 hva får du i nynorsk? hva er det beste tipset til forberedning for i morgen? I standpunkt får eg 6. Det beste tipset til førebuing til i morgon er å skrive mykje nynorsk og å take med seg metaforar, skildringar, symbolar, sammenlikningar også vidare. Her er nokon punkter du kan take med deg på eksamen, viss du skal skrive novelle: Huskeliste til novelle: · Handling utspiller seg over et kort tidsrom · Få personer · Metaforer · Skildringer/beskrivelser · - Skildre utseende/opplevelser og miljø · Sammenlikninger · Høydepunkt/vendepunkt · Kronologisk rekkefølge/kronologisk brudd · Tilbakeblikk · Tankereferat · Kilder (hvis jeg har brukt kilder) · 1. person, 2.person, 3.person · Parallellhandling/kryssklipping · Personifisering · Symboler · Kontraster · Besjeling · In medias res · Frampek · Starte med slutten · Overraskende slutt · Skape spenning · Fortetta språk (beskrive med få ord) · Utvide øyeblikket · Tittel Lenke til kommentar
SofieOD Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Noen som har noen sammenligning, skildringer eller metaforer som kan brukes i morgen? Endret 23. mai 2013 av SofieOD Lenke til kommentar
Anna- Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Noen som har noen sammenligning eller metaforer som kan brukes i morgen? Noe som kan være bra å bruke i morgen er for eksempel det at været kanskje endrer seg etter som hvordan personen sitt humør er. Om personen er trist kan det for eksempel regne. Er personen glad kan det være sol. Endret 23. mai 2013 av Anna- Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Eg hadde ''Kvinnelige helter stilt bak skyggen'' kva syntast dykk om det? Eg synest det er ein interessevekkande tittel, men eg tenkjer tittel ikkje har so mykje å seie, so lenge du har skrive ein god tekst. Lenke til kommentar
Frk.F Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hahaha! Bare hyggelig! Fikk lastet den opp ordentlig nå.. fikk det ikke til først... Så nå ble pronomensbildet også med Heei Annee! Takk for nynorskreglene, har letet lenge etter en så god oppsummering Hilsen godeste Frantzen Gøy at du har et navn slik at jeg kjenner deg igjen Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Korleis går det med dykk? Går det bra med førebuinga? Lenke til kommentar
ramlosa Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 I standpunkt får eg 6. Det beste tipset til førebuing til i morgon er å skrive mykje nynorsk og å take med seg metaforar, skildringar, symbolar, sammenlikningar også vidare. Her er nokon punkter du kan take med deg på eksamen, viss du skal skrive novelle: Huskeliste til novelle: · Handling utspiller seg over et kort tidsrom · Få personer · Metaforer · Skildringer/beskrivelser · - Skildre utseende/opplevelser og miljø · Sammenlikninger · Høydepunkt/vendepunkt · Kronologisk rekkefølge/kronologisk brudd · Tilbakeblikk · Tankereferat · Kilder (hvis jeg har brukt kilder) · 1. person, 2.person, 3.person · Parallellhandling/kryssklipping · Personifisering · Symboler · Kontraster · Besjeling · In medias res · Frampek · Starte med slutten · Overraskende slutt · Skape spenning · Fortetta språk (beskrive med få ord) · Utvide øyeblikket · Tittel Takker og bukker! Har drøfta litt om jeg skulle laget en ide til en tekst, fikk 5+ på forrige nynorsk tentamen så det hadde vært supert og rykke opp til 6'eren! Takk for tipsene og lykke til i morgen! Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Korleis går det med dykk? Går det bra med førebuinga? Nei, eg klarar ikkje skjønne kva oppgåver det kan bli i morgon. Har ikkje motivasjon til å gjere noko nå heller. Lenke til kommentar
SofieOD Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noe som kan være bra å bruke i morgen er for eksempel det at været kanskje endrer seg etter som hvordan personen sitt humør er. Om personen er trist kan det for eksempel regne. Er personen glad kan det være sol. Tusen takk ! har faktisk aldri tenkt på den før! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Takker og bukker! Har drøfta litt om jeg skulle laget en ide til en tekst, fikk 5+ på forrige nynorsk tentamen så det hadde vært supert og rykke opp til 6'eren! Takk for tipsene og lykke til i morgen! Berre hyggelig. Takk og lykke til du ogso! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Nei, eg klarar ikkje skjønne kva oppgåver det kan bli i morgon. Har ikkje motivasjon til å gjere noko nå heller. Sjølvsagt skal du klare det! Teke deg saman no! Skriv to disposisjonar du kan bruke til eksamen i morgon. Skriv ein disposisjon til dei forskjellige temaene, so blir det so mykje enklare i morgon. Førebuinga i dag vil hjelpe deg mykje! Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Sjølvsagt skal du klare det! Teke deg saman no! Skriv to disposisjonar du kan bruke til eksamen i morgon. Skriv ein disposisjon til dei forskjellige temaene, so blir det so mykje enklare i morgon. Førebuinga i dag vil hjelpe deg mykje! Eg klarar ikkje skrive disposisjon, har ingen anelse kva eg kan skrive om i morgon. Lenke til kommentar
nynorsksomhovudmål Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det nokon som har ein plan for morgondagens eksamen? Kva for nokre oppgåver trur de at me får? Lenke til kommentar
blanke-ark Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 da er min eksamen rettet, fikk 4 Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 da er min eksamen rettet, fikk 4 Hæ ? Hvordan finner du det? Hvordan kan den bli rettet så fort ? Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 da er min eksamen rettet, fikk 4 Kor står det? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Eg klarar ikkje skrive disposisjon, har ingen anelse kva eg kan skrive om i morgon. No må du gje deg. Viss du skriv om ein gut som prøver å vere ein helt, men som ikkje lykkast, skriv du ein disposisjon slik: Første avsnitt- Innledning. En gut som tenkjer på kva han skal gjere for å vere ein helt. Han tenkjer at han må gjere noko på skulen også vidare. Andre avsnitt- guten går til skulen og gjer noko dumdristig Tredje avsnitt- guten tenkjer på det som hende og tenkjer ut ein plan for kva han skal gjere for å rette opp igjen det han gjorde. Fjerde avsnitt Guten går til butikken, du skildrar miljøret Femte avsnitt På veg til butikken sjår guten ein katt som held på å bli køyra over. Sjette avsnitt Guten hoppar i vegen og hindrar at bilen køyrer over katten Sjuende avsnitt Publikum jublar, skildre korleis det kjennes Åttende avsnitt Dagane etter, kva skjer då? Niende avsnitt Eit avsnitt der du skildrar følelsar Tiende avsnitt Ein avslutning Utruleg teit historie, men håper du skjøner. No skal du setje deg ned å skrive ein disposisjon! da er min eksamen rettet, fikk 4 Det er ikkje fyrste april! Endret 23. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå