Annekg Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Forslag til hva en kan skrive: - En som er skikkelig deprimert, alle overser personen, men så kommer en hverdagshelt å lyser opp dagen (Tror jeg skal skrive det hvis det passer til en oppgave) - En person som redder noen fra en bilulykke etc (Øyeblikkshelt) - En person som gjør noe stort for historien; finner opp en fungerende kreftmedisin, finner opp ting som gir en overnaturlige evner osv.. - Skrive om en som ikke vil vise talentet sitt, men slår til når det trengs som mest Det jeg kom på i farta.. Lenke til kommentar
susannakorp Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Sei frå om det er noko dykk treng hjelp til! Eg har hatt nynorskundervisning sidan 1.klasse. Har 5+ i Norsk hovudmål Kan du ein regel\tips med ord som dykk/dokkar/deira/dei/de? Når skal ein bruke dei forskjellige? Lenke til kommentar
marenjohanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nokon som har ein idee om kva ein kan skrive om, om vi skal skrive om ein antihelt? (Håper ingen blir fornærma av min elendige nynorsk) Lenke til kommentar
kaha Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eg trur at du må fokusere på nynorsk no, å skrive ein forteljing er ikkje så vanskeleg, det er berre å bruke fantasien din Jeg er ganske god i nynorsk og pleier å ha lite feil på nynorsktentamen, men jeg har desverre utrolig dårlig fantasi 1 Lenke til kommentar
eesanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 eg treng hjelp til om man skal bruke dykk/dokkar/deira/dei/de osv! Her er et skjema som tidligere har blitt postet dokument.docx Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kvifor får du ikkje 6? Trur nok du klarar det no. Hadde 6 i 8. og 9. klasse, men me fekk ein ny, veldig streng lærar i 10. klasse. Etter det har eg berre fått 5+ på tentamen og andre stilar. Kjipt.. Lenke til kommentar
SigneGR Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eg håpar det kjem ein oppgåve om ein helt som innser at han eigentleg er ond i morgen, eller noko som korleis eller kven heltar vil vere i framtida, elskar å skrive forteljingar om det. Ellers er eg utruleg dårleg på nynorsk og blandar det alltid med dialekt:( Lurar på om nokon har reglar for når ein brukar -er og -ar -endingar i verb i presens? Og reglar for -er og -ar -endingar i fleirtal substantiv (Gjerne rett på nynorsken min) Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kan du ein regel\tips med ord som dykk/dokkar/deira/dei/de? Når skal ein bruke dei forskjellige? Sjå vedlegget eesanne akkurat posta! Veldig bra Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Håper så inderleg at det kommer noko enkelt som, skriv ein der ein helt er i fokus eller noko lignande. 1 Lenke til kommentar
kaha Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Forslag til hva en kan skrive: - En som er skikkelig deprimert, alle overser personen, men så kommer en hverdagshelt å lyser opp dagen (Tror jeg skal skrive det hvis det passer til en oppgave) - En person som redder noen fra en bilulykke etc (Øyeblikkshelt) - En person som gjør noe stort for historien; finner opp en fungerende kreftmedisin, finner opp ting som gir en overnaturlige evner osv.. - Skrive om en som ikke vil vise talentet sitt, men slår til når det trengs som mest Det jeg kom på i farta.. Tusen takk for tips Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Hadde 6 i 8. og 9. klasse, men me fekk ein ny, veldig streng lærar i 10. klasse. Etter det har eg berre fått 5+ på tentamen og andre stilar. Kjipt.. Jaja, men stå på. Du klarer nok å få 6 i morgen! Lenke til kommentar
Khalesi Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ingen som valgte oppgave 1? føler meg litt dum som gjorde det så vanskelig for meg selv... Valgte oppgave 1 jeg også, men følte ikke at jeg gjorde det noe vanskeligere for meg selv av den grunn Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jaja, men stå på. Du klarer nok å få 6 i morgen! Takk for det, men eg skal skrive bokmål i morgon. Har nynorsk som hovudmål Trur eg skal gå for 6 på bokmål også, har nemleg 5+ der og. Lenke til kommentar
Erlend27 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) hvordan laster jeg opp et dokument ? Fant svaret selv Endret 23. mai 2013 av Erlend27 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Takk for det, men eg skal skrive bokmål i morgon. Har nynorsk som hovudmål Trur eg skal gå for 6 på bokmål også, har nemleg 5+ der og. Vet det, du klarer fortsatt å få 6 i morgen! Lenke til kommentar
Annekg Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eg håpar det kjem ein oppgåve om ein helt som innser at han eigentleg er ond i morgen, eller noko som korleis eller kven heltar vil vere i framtida, elskar å skrive forteljingar om det. Ellers er eg utruleg dårleg på nynorsk og blandar det alltid med dialekt:( Lurar på om nokon har reglar for når ein brukar -er og -ar -endingar i verb i presens? Og reglar for -er og -ar -endingar i fleirtal substantiv (Gjerne rett på nynorsken min) Et – endelse = a-verb Kastet: Kasta, Kastar, kasta, har kasta Hoppet: Hoppa, hoppar, hoppa, har hoppa Andre endelser = e-verb (Bøyes som på bokmål) Mente: Meine, meiner, meinte, har meint Nå-verb (Bøyes som på bokmål) Å nå – Når – Nådde – Har nådd Å bu – bur – budde – Har budd Lenke til kommentar
Erlend27 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Her er et dokument med nynorsk regler som Annekg laget, jeg har bare lagt inn en annen tabell over pronomen. Takk for hjelpen Annekg håper det ikke gjør noe med endringen Nynorske regler.docx Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vet det, du klarer fortsatt å få 6 i morgen! Skal gjere mitt beste Lenke til kommentar
Annekg Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Her er et dokument med nynorsk regler som Annekg laget, jeg har bare lagt inn en annen tabell over pronomen. Takk for hjelpen Annekg håper det ikke gjør noe med endringen Hehe, tusen takk! Lette etter tabellen da jeg laget dokumentet, men fant den ikke så tok bilde av boka.. Hahaha^^ Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Må berre seie at denne tråden har vore til stor hjelp, og tusen takk til alle som har hjelpt meg og andre! Og lukke til i morgon, alle saman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå