Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Haha, tenkte det samme. Eg er så dårleg i nynorsk at det er flaut, fekk beskjed av læraren min at eg var ein av dei beste i bokmål i klassen. Mens i nynorsk var eg ganske dårleg, altså midt på treet. Lenke til kommentar
Tusseladd1 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kanskje vi burde skriv på nynorsk frå no av? For å byrje å tenkja på nynorsk? Syns det er bra idee eeg! Det er berre å rette på meg, har sikkert plenty av feil sjølv, men øvingar gjer meistrar God ide! Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 eg klarte å gløyme å skrive nedlastings datoen idag, trur dokkar at det trekkjer meg mykje? ( Nei, det trur eg ikkje, så lenge du har med kjelder så går det nok bra Lenke til kommentar
girl97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 kan noen forskjellen på dere/deres/dykkar/dokker/deira og alt sånn ?? :SS Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Haha, tenkte det samme. Eg er så dårleg i nynorsk at det er flaut, fekk beskjed av læraren min at eg var ein av dei beste i bokmål i klassen. Mens i nynorsk var eg ganske dårleg, altså midt på treet. Da er det berre å byrje å skrive på nynorsk Lenke til kommentar
ekathrin Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det nokon som har nokre gode skildringar eller metaforar? Kva har de tenkt til å skrive om i morgon? Nokon som har skrive ein disposisjon eller to dei vil dele? Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Da er det berre å byrje å skrive på nynorsk Sei frå om det er noko dykk treng hjelp til! Eg har hatt nynorskundervisning sidan 1.klasse. Har 5+ i Norsk hovudmål 1 Lenke til kommentar
kaha Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som har noen forslag til hva man kan skrive fortelling om i morgen? Jeg har ingen ideer og trenger noe tips Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Sei frå om det er noko dykk treng hjelp til! Eg har hatt nynorskundervisning sidan 1.klasse. Har 5+ i Norsk hovudmål Eg er ikkje så flenk i nynorsk.. Det er synd Eg veit ikkje korleis du kan hjelpe meg, eg treng berre å skrive nynorsk trur jeg, berre å få det inn i hovudet mitt til i morgon haha Lenke til kommentar
girl97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 eg treng hjelp til om man skal bruke dykk/dokkar/deira/dei/de osv! Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eg er ikkje så flenk i nynorsk.. Det er synd Eg veit ikkje korleis du kan hjelpe meg, eg treng berre å skrive nynorsk trur jeg, berre å få det inn i hovudet mitt til i morgon haha Ja, det er nok best det! Eg trur vi som har nynorsk som hovudmål har ein stor fordel sidan nynorsk er mykje vanskeligare å lære. Føler med deg! Lenke til kommentar
Mææænus Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eg er ikkje så flenk i nynorsk.. Det er synd Eg veit ikkje korleis du kan hjelpe meg, eg treng berre å skrive nynorsk trur jeg, berre å få det inn i hovudet mitt til i morgon haha har aldri høyrt "flenk" før? eg* Lenke til kommentar
Annekg Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 eg treng hjelp til om man skal bruke dykk/dokkar/deira/dei/de osv! Tok bilde av det vi har i norskboka... Kan det hjelpe? Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som har noen forslag til hva man kan skrive fortelling om i morgen? Jeg har ingen ideer og trenger noe tips Eg trur at du må fokusere på nynorsk no, å skrive ein forteljing er ikkje så vanskeleg, det er berre å bruke fantasien din Lenke til kommentar
marenjohanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Om man skal skrive om en antihelt, kan det være om en person som hjelper en venn å ta livet sitt? Om vennen ønsker å dø, selvfølgelig Lenke til kommentar
girl97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tok bilde av det vi har i norskboka... Kan det hjelpe? ja tusen takk :DD Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som har noen forslag til hva man kan skrive fortelling om i morgen? Jeg har ingen ideer og trenger noe tips Eg lurer på det same, set veldig pris på det dersom nokon hadde tatt seg tida til å hjelpe oss litt. Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 har aldri høyrt "flenk" før? eg* Der kan du sjå kor mykje eg slit med nynorsk... 1 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Sei frå om det er noko dykk treng hjelp til! Eg har hatt nynorskundervisning sidan 1.klasse. Har 5+ i Norsk hovudmål Kvifor får du ikkje 6? Trur nok du klarar det no. Endret 23. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eg går på ein skule der eg er den einaste bokmålselev i klassen. Sjølv om eg har hatt nynorsk i fleire år no i undervisninga får eg det ikkje inn, føler meg så mykje meir stødig på bokmålen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå