Alwayslover Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Heisann! dersom det står at vi skal skrive en fortelling eller novelle om en helt... kan man da skrive om en hverdagshelt? O.o ... eller må det stå hverdagshelt der da?..... hva er egentlig forskjellen på noe en hverdagshelt gjør og en helt Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kom akkurat på at jeg glemte å skrive overskrift på dagens hovudmåleksamen.. Tror dere sensor trekker mye ned..? Preferences § 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - = Backspace Tab q w e r t y u i o p [ ] Return capslock a s d f g h j k l ; ' \ shift ` z x c v b n m , . / shift English Deutsch Español Français Italiano Português Русский alt alt Preferences Vet ikke hvordan det er på eksamen, men jeg glemte det på tentamen, fikk likevel 5+. Lenke til kommentar
girl97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det noen som er så engel og ville lagt ut et helt skriv med nynorsk regler? eller eksempler på gode beskrivelser/adjektiv/metaforer osv? ) Lenke til kommentar
berget23 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Preferences § 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - = Backspace Tab q w e r t y u i o p [ ] Return capslock a s d f g h j k l ; ' \ shift ` z x c v b n m , . / shift English Deutsch Español Français Italiano Português Русский alt alt Ko Preferences Kom akkurat på at jeg glemte å skrive overskrift på dagens hovudmåleksamen.. Tror dere sensor trekker mye ned..? Tror han kan trekke en del jaMen skrev du en fantastisk god tekst, så kanskje det ikke trekker så altfor mye Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Skriv til meg privat når du er på pcen da:) Så sender jeg det til der der:) Tusen tusen takk Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Føler det gikk bra. Skrev essay på 3 sider og hadde problemstillingen og overskriften Hvor er alle virkelige helter hen? Håper jeg ikke bommet på oppgaven... Går nok bra, er redd for det samme. Lenke til kommentar
Sta1 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg valgte oppgave 6 og skrev kåseri i dag, ble ganske fornøyd med resultatet. Gjorde akkurat det samme + at hvis læreren ikke godkjenner den som kåseri, så kan det jo også være en annen sakprega tekst 1 Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg lurer faktisk på hvordan karakterene mine hadde vært om jeg hadde oppdaget dette forumet før, får masse nyttige tips her brukte alle linkene dere hadde lagt ut på eksamen idag 2 Lenke til kommentar
Annekg Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Er det noen som er så engel og ville lagt ut et helt skriv med nynorsk regler? eller eksempler på gode beskrivelser/adjektiv/metaforer osv? ) nynorskregler.docx Endret 19. november 2013 av Annekg Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kva tenkjer dykk å skrive om i morgon? Eg er veldig spent på oppgåvene, håper det kjem minst ei oppgåve der me kan skrive veldig fritt. Lenke til kommentar
berget23 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kva tenkjer dykk å skrive om i morgon? Eg er veldig spent på oppgåvene, håper det kjem minst ei oppgåve der me kan skrive veldig fritt. Håper på det same eg også 1 Lenke til kommentar
girl97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 HEI ALLE SAMMEN takk for utrolig utrolig mye hjelp!!! jeg har en regen til nynorsken i morgen jeg vil dele! det er forskjellen på DE/DYKK!! lærte meg den i dag, og den var GENIAL Vi bruker DE hvis det passer å sette inn DU i setningen og vi bruker DYKK hvis det passer å sette inn DEG i setningen eksempel DE/DYKK var ikkje på kino igår. Her passer det å sette inn DU var ikkje på kino igår. derfor blir det DE! 1 Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kva tenkjer dykk å skrive om i morgon? Eg er veldig spent på oppgåvene, håper det kjem minst ei oppgåve der me kan skrive veldig fritt. Har skrevet fortelling de 4 siste tentamenene, så vet ikke om jeg tørr å gå fra det nå. Lenke til kommentar
Stella9751 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som har eksempler på oppgaver vi kan få til imorra? Lenke til kommentar
svennebanan19 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har skrevet fortelling de 4 siste tentamenene, så vet ikke om jeg tørr å gå fra det nå. Hehe, ja, det er eigentleg ganske så greitt å skrive forteljing. Lett å skrive mykje + ikkje så forferdeleg vanskeleg å få ein bra karakter. I tillegg kan du jo skrive om så og seie det du føler for. Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Heisann! dersom det står at vi skal skrive en fortelling eller novelle om en helt... kan man da skrive om en hverdagshelt? O.o ... eller må det stå hverdagshelt der da?..... hva er egentlig forskjellen på noe en hverdagshelt gjør og en helt En hverdagshelt gjør ikke mye stort, men nok til at folk føler seg bedre. En hvilken som helst annen helt, kan hindre dødsfall f.eks. Lenke til kommentar
girl97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 har noen av dere noen ideer til hva en tekst kan handle om? liksom bare til å komme med ideer, stikkord, forslag osv er så utrolig dårlig på å skrive tekster! norsk/nynrosk er de fagene jeg får dårligst i, får 4 og vil så gjerne ha 5!! Lenke til kommentar
berget23 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er så utrolig nervøs nå . Følte jeg fikk til en god tekst, men greide så klart å glemme oppgavenummer i besvarelsen. Håper sensor ikke trekker for mye. Tror det kommer klart fram i selve teksten hvilken oppgave jeg skrev. Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kanskje vi burde skriv på nynorsk frå no av? For å byrje å tenkja på nynorsk? Syns det er bra idee eeg! Det er berre å rette på meg, har sikkert plenty av feil sjølv, men øvingar gjer meistrar 3 Lenke til kommentar
girl97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 eg klarte å gløyme å skrive nedlastings datoen idag, trur dokkar at det trekkjer meg mykje? ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå