susannakorp Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Oppgave 4! Dere norsk genier der ute, hva ville dere gitt oppgaven? Hva var bra og dårlig med den :)? Hadde satt sååå pris på svar:D Veldig bra det du skrev. Det jeg lurer litt på er hvor heltene dine ble av? Skulle man ikke også se på forskjeller (om det var noen) mellom mannlige og kvinnelige helter? Kanskje du kunne knyttet den mer opp mot tema? Men som sagt, det du skrev var bra! Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva er lurt å ha med seg i morgen? Ordbok, heftet, enkelte regler, men hva mer? Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Okey: noen som tror det kommer til å bli en oppgave med hverdagshelt i morgen?? isåfall hvrodan tror dere den lyder? haha! Lenke til kommentar
krils Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Veldig bra det du skrev. Det jeg lurer litt på er hvor heltene dine ble av? Skulle man ikke også se på forskjeller (om det var noen) mellom mannlige og kvinnelige helter? Kanskje du kunne knyttet den mer opp mot tema? Men som sagt, det du skrev var bra! Jo, vi skulle det, og det var jeg litt usikker på. Men sammenliknet bla. kvinnelige og mannlige modeller/forbilder og det er en del som også har modeller som sine "helter". Slet med å flette det inn, men satser på at sensor godtar det Lenke til kommentar
Frk.F Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har noen lagt nynorsk regler innpå et word dokument eller lignende? Hvis noen har, så hadde du vært en engel om du hadde lagt den ut Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg skrev 1660 ord på oppgave 6. Fikk 5+ på hovedmål standpunkt, mens min verste fiende sidemål fikk jeg 4+ på. Jeg må også si tusen takk til de som har lagt ut linker med notater osv her inne, brukte alle idag! Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er ikke mye styr å klikke på en lenke og se på en dato Kanskje ikke. Ville bare informere om hva vi fikk beskjed om Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det gikk til helvete med kildelisten, i tillegg til at jeg skrev en blanding av artikkel og debattinnlegg. Så føler jeg har mye å ta igjen imorgen. Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva er lurt å ha med seg i morgen? Ordbok, heftet, enkelte regler, men hva mer? Hodet 3 Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Må bare si det en plass men føler at eksamen er ganske så urettferdig når det kommer til påvirkelse av snittet. Kommer man opp i norsk får man to karakterer, og er dette da det faget man er dårligst i vil dette trekke snittet drastisk ned. Endret 23. mai 2013 av Nilsido 2 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvor lenge satt dere? Satt selv til 14.10 1 Lenke til kommentar
Tusseladd1 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen andre som skrev til oppgave 2? Lenke til kommentar
Victoria_Hes Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tok notater fra denne siden, og brukte de mye i oppg. 6....brukte mine egne ord og skrev de kildene som er nevnt, men har fortsatt en dårlig følelse...de virker så strenge på det med plagiat?? Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvor lenge satt dere? Satt selv til 14.10 Satt til 12.20, var ferdig med skrivingen ca klokken 11.45. Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hodet Slutt å få meg til å føle meg dum Lenke til kommentar
55125512 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kan me seia gløymt på bokmål eller er det glemt? Lenke til kommentar
ønskmeglykketil Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som valgte oppgave 2 her? I så fall lurer jeg på hvordan det gikk! F.eks hvor mange sider ble det skrevet? skrev 1900 ord på oppgave to.. greide ikke å korte det ned. har en ekstremt dårlig følelse! Lenke til kommentar
Annekg Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Her er noen nynorske regler.. noe som mangler?? Litt er skrevet på bokmål og litt på nynorsk.. word ble forvirret!! Nynorske regler.docx Endret 23. mai 2013 av Annekg Lenke til kommentar
Submission Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kan me seia gløymt på bokmål eller er det glemt? Selv har jeg alltid sagt glemt, men vet ikke om det er lov å si gløymt. Føler gløymt er litt nynorsk. skrev 1900 ord på oppgave to.. greide ikke å korte det ned. har en ekstremt dårlig følelse! Om stoffet er bra tviler jeg på at du blir trekket ned på grunn av lengden. Tror nesten heller det er motsatt, selv vil jeg si at rundt 2000 ord er meget bra. Skrev selv 1660. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Kan me seia gløymt på bokmål eller er det glemt? Tror ikke det er noe som heter gløymt på bokmål... http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=gl%F8ymt&begge=+&ordbok=begge Endret 23. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå