Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 På minnepenn? Åja ikke slik, det er et program, vi har installert det på våre skole-pcer, men tror ikke at dere har det:/ Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Åja ikke slik, det er et program, vi har installert det på våre skole-pcer, men tror ikke at dere har det:/ Skal prøve å stappe installeringsfilen på minnepinna Lenke til kommentar
eksamen2013norsk Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 noen som har noen disposisjoner som de vil dele med folket? sliter utrolig mye med å finne på en handling.. Hadde vært godt med en liten tråd jeg kunne følge Noen sier at det kan komme en oppg. om en person som gjør noe dumdristig? har noen et lite tips om hva handlingen på fortellingen jeg skal skrive kan være? trenger ikke å være mye! Skjønnlitteratur er ikke min greier desverre, jeg er veldig lite oppfinsom takk for hjelpa på forhånd :) Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Lettere å få bra på saktekster enn skjønnlitterære. For i saktekster viser man hva man brenner for eller har kunnskap for. I skjønnlitterære tekster, derimot, kan du skrive en god tekst med god plot og språk - men det er vanskelig å få vist kunnskap om et tema. Kanskje litt enklere i vårt tilfelle, men du skjønner greia Haha ja jeg skjønner, men siden det er meg så pleier jeg alltid å ha fakta feil, som det med nordpolen... Da er det lettere for meg å skrive skjønnlitterært sånn at jeg kan sleppe meg laus Skal prøve å stappe installeringsfilen på minnepinna Haha pass på at du ikke blir tatt for fusk! <3 Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Haha ja jeg skjønner, men siden det er meg så pleier jeg alltid å ha fakta feil, som det med nordpolen... Da er det lettere for meg å skrive skjønnlitterært sånn at jeg kan sleppe meg laus Haha pass på at du ikke blir tatt for fusk! <3 Hahahaha faktafeil ja :S Holdte på å bli "anklaget" i dag, pga minnepinnen. For ingen andre hadde med Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Hahahaha faktafeil ja :S Holdte på å bli "anklaget" i dag, pga minnepinnen. For ingen andre hadde med What? Hva er skjer med lærerne? Endret 23. mai 2013 av Bassa. 1 Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Håper det gikk bra med alle i dag! Nå som hovedmålsdelen er ferdig gjenstår bare sidemål. Husk på at sensor ikke har begynt å rette og det er dermed ikke lurt å legge ut teksten på nettet. Ikke for å skremme dere, men dere kan bli tatt i plagiat om dere legger teksten ut, bruker tekster dere har skrevet før eller tekster dere skriver på forhånd. Skriv dem ihvertfall i kladdeboken! Det er den eneste plassen du ikke kan bli tatt for plagiat. Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hahahaha faktafeil ja :S Holdte på å bli "anklaget" i dag, pga minnepinnen. For ingen andre hadde med Uff, vi fikk lov vi haha Lenke til kommentar
Tusseladd1 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg legger ut min, si ifra om dere finner noen hull eller bagateller haha Valgte oppgave 6 Hahaha jeg printa ut, òg tok den på minnepinne. Dumt å legge stilen ut her.... Hvis noen tar plagiatkontroll kan de tro du har hentet den her=) Vet de kan se datoen den er lagt ut, men allikevel. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Håper det gikk bra med alle i dag! Nå som hovedmålsdelen er ferdig gjenstår bare sidemål. Husk på at sensor ikke har begynt å rette og det er dermed ikke lurt å legge ut teksten på nettet. Ikke for å skremme dere, men dere kan bli tatt i plagiat om dere legger teksten ut, bruker tekster dere har skrevet før eller tekster dere skriver på forhånd. Skriv dem ihvertfall i kladdeboken! Det er den eneste plassen du ikke kan bli tatt for plagiat. Tror nok de kan se at teksten ble lagt ut her etter eksamen. Lenke til kommentar
Chriss123 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kan noen lage en oppsummering av mulige oppgaver vi kan få i morgen? Det hadde vært til stor hjelp! Lenke til kommentar
Vihas097 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det bare vår skole som får lov å bruke våres egne pc-er? 1 Lenke til kommentar
Tusseladd1 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tror nok de kan se at teksten ble lagt ut her etter eksamen. Bedre føre var enn etter snar;) Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dumt å legge stilen ut her.... Hvis noen tar plagiatkontroll kan de tro du har hentet den her=) Vet de kan se datoen den er lagt ut, men allikevel. Ah sant det, da er det bare å klage vel Er det bare vår skole som får lov å bruke våres egne pc-er? Jeg ville ikke tatt med en stor gaming pc Lenke til kommentar
kaha Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvis dere har dokumenter eller skisser på tekster om helter/antihelter kan dere bare dele dem, altså Har selv skrevet to tekster nå. Har du lyst til å legge ut de tekstene du har skrevet? Lenke til kommentar
Tusseladd1 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som valgte oppgave 2 her? I så fall lurer jeg på hvordan det gikk! F.eks hvor mange sider ble det skrevet? Lenke til kommentar
eqwertas Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tror nok de kan se at teksten ble lagt ut her etter eksamen. MAN KAN BRUKE TEKSTER SOM MAN HAR SKREVET TIDLIGERE . OM DET SAMSVARER MED OPPGAVEN. DU HAR TROSS ALT ENERETT ! 1 Lenke til kommentar
6isnitt Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tror nok de kan se at teksten ble lagt ut her etter eksamen. Selvfølgelig kan de se det, men det sparer sensor for mye styr. Takk for at du tilførte viktig informasjon ! Er fullt forståelig at man ønsker tilbakemelding på teksten, tenkte selv å legge den ut (men tenkte meg om to ganger først så da ble det ikke noe av). Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 MAN KAN BRUKE TEKSTER SOM MAN HAR SKREVET TIDLIGERE . OM DET SAMSVARER MED OPPGAVEN. DU HAR TROSS ALT ENERETT ! Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har du lyst til å legge ut de tekstene du har skrevet? Dessverre, så nettopp tusseladd1 sin kommentar og tenkte det ikke var så lurt alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå