Meridies Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Vi har også eksamen på torsdag og fredag neste uke, men alle bør vel få forberedelsesheftet samtidig da? Det står i eksamensveiledningen at alle får forberedelsesheftet kl:13:00 dagen før forberedelsesdagen 2 Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Liste over tips til eksamen: Stjal noen av disse tipsene fra deg og la dem til i engelsktråden, håper det går greit! Småsjalu for å ikke ha kommet opp i norsk, men får gjøre det beste ut av saken! EDIT: Å herregud så lang førsteposten min ble! Burde jeg korte ned? :S Endret 16. mai 2013 av pederlh Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Stjal noen av disse tipsene fra deg og la dem til i engelsktråden, håper det går greit! Småsjalu for å ikke ha kommet opp i norsk, men får gjøre det beste ut av saken! EDIT: Å herregud så lang førsteposten min ble! Burde jeg korte ned? :S Du har veldig fin første post! Den trenges ikke å kortest ned på. 2 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Stjal noen av disse tipsene fra deg og la dem til i engelsktråden, håper det går greit! Småsjalu for å ikke ha kommet opp i norsk, men får gjøre det beste ut av saken! EDIT: Å herregud så lang førsteposten min ble! Burde jeg korte ned? :S Det går bra, men da skylder du meg ryktepoeng på førsteposten Endret 16. mai 2013 av Bassa. 1 Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det går bra, men da skylder du meg ryktepoeng på førsteposten Hahaha, slapp av, du har så klart allerede fått det! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) EDIT: Å herregud så lang førsteposten min ble! Burde jeg korte ned? :S Nei! Hahaha, slapp av, du har så klart allerede fått det! Haha, det var ment ironisk da. Selvfølgelig går det greit! Du skylder meg ingenting. Endret 3. august 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
Jones97 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det står i eksamensveiledningen at alle får forberedelsesheftet kl:13:00 dagen før forberedelsesdagen så bra! Håper det bare er lærerne våre som driver å misforstår! Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Misunner virkelig dere som har kommet i norsk... Endret 16. mai 2013 av Havardu Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Misunner virkelig dere som har kommet i norsk... Du har sagt det et par ganger nå Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Du har sagt det et par ganger nå Hahah! Skal holde kjeft fra nå av. Lykke til! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Hahah! Skal holde kjeft fra nå av. Lykke til! Takk, du også. Hva kom du opp i forresten? Engelsk? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Takk, du også. Hva kom du opp i forresten? Engelsk? Matte... Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Matte... Heldig! Skulle ønske jeg kom opp i matte... Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Heldig! Skulle ønske jeg kom opp i matte... Vi kunne jo byttet! Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Misunner virkelig dere som har kommet i norsk... og jeg misunner deg veldig som kom opp i matte. selv kom jeg opp i engelsk og er veldig misfornøyd Lenke til kommentar
Jones97 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 hehe jeg skulle også ønske jeg kom opp i matte Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 hehe jeg skulle også ønske jeg kom opp i matte hva kom du opp i? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Vi kunne jo byttet! Ja, hvorfor kan man ikke komme opp i det man ønsker! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ja, hvorfor kan man ikke komme opp i det man ønsker! I så fall ville jeg tatt engelsk skriftlig og samfunnsfag i muntlig. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 I så fall ville jeg tatt engelsk skriftlig og samfunnsfag i muntlig. Da ville jeg ha valgt norsk skriftlig og engelsk muntlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå