Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Fikk 4,6 til jul, men får høyere i år om jeg ikke får 3ere på de to eksamene Hva får du i norsk? TUSEN TAKK, har gjort det nå og får ikke mail lengre. !! kjempe bra, takk :* Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jo, det gjør det, hvis du får en dårlig karakter... Læreren min sier at eksamenskarakterene våre står som egne karakterer ved siden av stangungt karakteren vår i det faget! Så for oss trekker ikke det noe ned, fordi det står som egne karakterer! Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hmmm.. nå vet ikke jeg kriteriene til sensor.. jo huff kan bare sjekke. De står hvis du går nederst på informasjonssiden til forberedelsesheftet på http://pgsf.udir.no. Jeg ville gitt en 5/4, men siden det bare er hele karakterer - så 5 Å takk, det jeg håper på å ikke få er 3 og lavere! Alt annet er greit 1 Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har veldig lyst til å legge ut oppgaven min og få tilbakemelding av dere, men vet ikke om jeg tør. Også er jeg redd noen i klassen, eventuelt lærere er inne på denne siden også. Hehe:) Lærerne? serr? hahaha Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ville anbefale folk å se på denne linken: http://nn.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Gode_nynorskord Lykke til på eksamen i morgen!! Lenke til kommentar
marenjohanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kan man finne igjen oppgaven sin nå? Skrev på skolepc istad Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Læreren min sier at eksamenskarakterene våre står som egne karakterer ved siden av stangungt karakteren vår i det faget! Så for oss trekker ikke det noe ned, fordi det står som egne karakterer! Da vet ikke læreren din hvordan man regner ut snittet... 1 Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva får du i norsk? Bare hyggelig. Får 5 skriftlig i bokmål og 4 i nynorsk, men fikk 5 tentamen på nynorsk, men skriveøkta trakk meg ned på en 4 i snitt. Vi har hatt nynorsk kun det siste året på ungdomskolen.. Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Lærerne? serr? hahaha Aldri godt å vite med lærerne våres Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hmm... mamma kjøper bokmål-nynorsk ordbok nu - kanskje hun er min helt? Hehe, nynorsken er ikke så farlig blant folka når vi har ordbok vel? Bare strukturen på fortellinga/novella og det å tenke objektivt - f.eks. Mooohahahaha nå skal jeg legge til vendepunktet! Slutt på alle disse kjedelige skildringene om supermann og catwoman! Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva får du i norsk? Men siden du er flink i norsk, kunne du ha prøvd å sette en karakter på min tekst? 1 Lenke til kommentar
Mææænus Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Var det kun vår skole som fikk lov til å ha legge tekster og filer inn på itslearning under utvalgsmappen og bruke dem på eksamenen? Dette var ekstrem bra hjelp for min del Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Da vet ikke læreren din hvordan man regner ut snittet... haha, ja! vet ikke jeg men de står hvertfall som egne karrakterer på vår skole! Lenke til kommentar
blomsterhjerte Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 har noe idear til morra på skjønnliteratur? Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Var det kun vår skole som fikk lov til å ha legge tekster og filer inn på itslearning under utvalgsmappen og bruke dem på eksamenen? Dette var ekstrem bra hjelp for min del Vår skole bruker fronter, men vi fikk ikke lov til noe sånt. Tok med en minnepinne med kilder og artikler, derimot. Lenke til kommentar
heyheyho Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 haha, ja! vet ikke jeg men de står hvertfall som egne karrakterer på vår skole! Alle karakterene (fag + eksamen) legges sammen, og deles dermed på hvor mange karaktere det er = snittet. derfor har to eksamenskarakterer veldig mye å si for snittet, i hvert fall hvis du får dårlige karakterer Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Får 5 skriftlig i bokmål og 4 i nynorsk, men fikk 5 tentamen på nynorsk, men skriveøkta trakk meg ned på en 4 i snitt. Vi har hatt nynorsk kun det siste året på ungdomskolen.. Da tror jeg nok at du får 5. Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Når får vi vite karakteren på eksamen? Lenke til kommentar
marenjohanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vet noen om man kan finne igjen tekstene sine nå? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Vår skole bruker fronter, men vi fikk ikke lov til noe sånt. Tok med en minnepinne med kilder og artikler, derimot. Vi fikk kun være på den siden der vi skulle levere oppgaven og vi måtte også ta med minnepenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå