marenjohanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Skrev fire sider og et avsnitt og hadde en side med kilder og en halv side med fotnoter. Så det ble 6 sider til sammen. Tror egentlig det er for mye, men det hang sammen og alt var jo relevant så. Huff, jeg vet ikke jeg... Okei, takk! Uff, er skikkelig spent på karakteren. Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nå er jeg ordentlig stressa.. hahaha. Jaja hadebra bra snitt Eksamen står som en egen karakter! det kommer ikke til å strekke noe ned på snittet ditt Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Du... FIN AVSLUTNING - DEN SKAL DU HA! *Stort smil* Syns du? Hva hadde du satt på som karakter da? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Eksamen står som en egen karakter! det kommer ikke til å strekke noe ned på snittet ditt Jo, det gjør det, hvis du får en dårlig karakter... Endret 23. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
marenjohanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som har noen ideer om morgendagens oppgaver? Lenke til kommentar
berget23 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 hvordan teller eksamen i forhold til vitnemål? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som har noen ideer om morgendagens oppgaver? Et eller annet med antihelt, da det ikke var noen oppgaver om det i dag... Lenke til kommentar
KamillaHanzen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg får mail hele tiden fra "diskusjon" noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Mobilen min vibrerer hele tiden. Kjempe irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Slik at jeg ikke får mail hver gang noen kommenterer noe? 1 Lenke til kommentar
Simen Finito Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som har noen forberedingstips til imorgen? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 hvordan teller eksamen i forhold til vitnemål? Eksamenskarakterene teller like mye som de andre standpunktkarakterene. 1 Lenke til kommentar
marenjohanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Et eller annet med antihelt, da det ikke var noen oppgaver om det i dag... Jaa.. den var ikke så dum Lenke til kommentar
berget23 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Eksamenskarakterene teller like mye som de andre standpunktkarakterene. Takk Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Syns du? Hva hadde du satt på som karakter da? Hmmm.. nå vet ikke jeg kriteriene til sensor.. jo huff kan bare sjekke. De står hvis du går nederst på informasjonssiden til forberedelsesheftet på http://pgsf.udir.no. Jeg ville gitt en 5/4, men siden det bare er hele karakterer - så 5 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg får mail hele tiden fra "diskusjon" noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Mobilen min vibrerer hele tiden. Kjempe irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Slik at jeg ikke får mail hver gang noen kommenterer noe? Du går på rediger profil eller noe og trykker på varslinger eller noe sånt på siden, og krysser av der det står om varslinger... Vet det er dårlig forklart, men jeg gjorde mitt beste. Lenke til kommentar
jegkomoppinorsk! Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hahahahaha! den følelsen da du føler alt gikk bra... untatt selve oppgaven (5)... skreiv om supermann, jesus og max manus. følte ikke jeg reflekterte så mye, men det verste av alt er da du kommer hjem, og moren din sier alle de smarte tingene du selv kunne ha tenkt på.... (kanskje det er et lite håp på 4er siden det ikke er så mange som har skrevet den 1 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Takk Ikke noe å takke for. Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva har du i snitt? Fikk 4,6 til jul, men får høyere i år om jeg ikke får 3ere på de to eksamene Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg får mail hele tiden fra "diskusjon" noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Mobilen min vibrerer hele tiden. Kjempe irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Slik at jeg ikke får mail hver gang noen kommenterer noe? Sjekk nederst på mailene du får, så står det sikkert noe "trykk her hvis du ikke vil abonnere lenger" Lenke til kommentar
KamillaHanzen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Du går på rediger profil eller noe og trykker på varslinger eller noe sånt på siden, og krysser av der det står om varslinger... Vet det er dårlig forklart, men jeg gjorde mitt beste. TUSEN TAKK, har gjort det nå og får ikke mail lengre. !! kjempe bra, takk :* Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har veldig lyst til å legge ut oppgaven min og få tilbakemelding av dere, men vet ikke om jeg tør. Også er jeg redd noen i klassen, eventuelt lærere er inne på denne siden også. Hehe:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå