Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) *Slettet* Endret 23. mai 2013 av Bassa. 1 Lenke til kommentar
heyheyho Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har dere skrevet hvilken sjanger dere valgte? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Har dere skrevet hvilken sjanger dere valgte? Det er jo ikke et krav, siden teksten ikke sa noe om det, men jeg skrev sjanger ja( artikkel) Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har lagt ut min oppgave allerede, men tror dere at jeg får veldig stor trekk for å skrive at Amundsen dro til Nordpolen istedenfor Sydpolen? Og hvilken karakter mener dere at jeg burde få? Og hvis du skriver to tilhørende setninger etter et semikolon, så skal det ikke være stor forbokstav som i et vanlig kolon, og i stedet for punktum bak "eller", skulle du ha satte komma. Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg legger ut min, si ifra om dere finner noen hull eller bagateller haha Valgte oppgave 6 Hahaha jeg printa ut, òg tok den på minnepinne. Hva var oppgaven på nr 6 ? Skulle man ikke skrive om man selv har en helt også, eller husker jeg feil. Tok ikke selv den oppgaven. Lenke til kommentar
Dukeshill Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg legger ut min, si ifra om dere finner noen hull eller bagateller haha Valgte oppgave 6 Hahaha jeg printa ut, òg tok den på minnepinne. Navn? Skulle man ha det?? Lenke til kommentar
heyheyho Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er jo ikke et krav, siden teksten ikke sa noe om det, men jeg skrev sjanger ja( artikkel) rart at dette ikke var et krav i år. Har virket som det har vært krav tidligere Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det var en del problemstillinger, du Håper sensor ikke trekker Uff, blir helt redd for karakterer nå as, håper jeg ikke får 3er Har masse kommafeil og det med Nordpolen var bre helt toppen av kaka Lenke til kommentar
Mææænus Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg legger ut min, si ifra om dere finner noen hull eller bagateller haha Valgte oppgave 6 Hahaha jeg printa ut, òg tok den på minnepinne. Sendte du inn oppgaven din med navnet ditt på? Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Navn? Skulle man ha det?? Nei men tok det alikevel Uff, blir helt redd for karakterer nå as, håper jeg ikke får 3er Har masse kommafeil og det med Nordpolen var bre helt toppen av kaka Toppen av isfjellet! Toppet av kloden xD Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Navn? Skulle man ha det?? NEI! Du skulle ha elevnummer. Lenke til kommentar
marenjohanne Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Læreren vår sa at vi måtte skrive over 3 sider, så min ble på 4 og en halv, men kilder... Tror dere det er for mye? Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Og hvis du skriver to tilhørende setninger etter et semikolon, så skal det ikke være stor forbokstav som i et vanlig kolon, og i stedet for punktum bak "eller", skulle du ha satte komma. Nå er jeg ordentlig stressa.. hahaha. Jaja hadebra bra snitt 1 Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Sendte du inn oppgaven din med navnet ditt på? Ja :S Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nei men tok det alikevel Toppen av isfjellet! Toppet av kloden xD HYSJ Det er ikke gøy... 1 Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Læreren vår sa at vi måtte skrive over 3 sider, så min ble på 4 og en halv, men kilder... Tror dere det er for mye? Vi har hørt at det er bedre å skrive lite men bra, enn stort og dårlig. Om det ga mening ? Alle har jo forskjellige synspunker rundt det også. 1 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Læreren vår sa at vi måtte skrive over 3 sider, så min ble på 4 og en halv, men kilder... Tror dere det er for mye? Skrev fire sider og et avsnitt og hadde en side med kilder og en halv side med fotnoter. Så det ble 6 sider til sammen. Tror egentlig det er for mye, men det hang sammen og alt var jo relevant så. Huff, jeg vet ikke jeg... Lenke til kommentar
MaggenD Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jeg valgte oppgave 6 og skrev en debattartikkel med tittel: "Oslo S i heltestrid" Endret 23. mai 2013 av MaggenD Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 HYSJ Det er ikke gøy... Du... FIN AVSLUTNING - DEN SKAL DU HA! *Stort smil* Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Ja :S What? Læreren vår sjekket at alle tekstene ble levert uten navn... Nå er jeg ordentlig stressa.. hahaha. Jaja hadebra bra snitt Hva har du i snitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå