Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Oooo, spennende tittel Gleder meg til å skrive skjønnlitterært i morgen. Fagprosa er piss Jau! Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nå er jeg usikker på hva oppgaven egentlig var, men den ligger mellom 4 og 5 vil jeg si( Nå er jeg ingen lærer eller). Et bra stykk arbeid. Hva pleier du å få på tentamner? pleier alltid å få 5- Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det gjorde jeg også. Vil du legge ut besvarelsen din ? Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen har noen ideer om oppgaver til i morgen? utifra oppgavene vi fikk idag? haha Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vil du legge ut besvarelsen din ? Jaaaa please<33 Lenke til kommentar
heyheyho Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Skrev kåseri på oppgave seks, men er redd det ikke er ...morsomt nok. trekker humoren mye på karakteren? Endret 23. mai 2013 av heyheyho Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Vil du legge ut besvarelsen din ? Vi fikk ikke lov til å ta den med oss. Fikk en annen bruker på skolen, lagra den på den brukeren( som vi ikke kan logge inn på) og lasta den opp på udir. Hvordan har dere tekstene deres? Lenke til kommentar
Priestley Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha Har du ikke topptekst og bunntekst? Lenke til kommentar
dåvendyret Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte oppgave 4, men følte på en måte at jeg svarte på andre ting enn hva oppgaven spurte om. Vet virkelig ikke hvordan det gikk... Noen som valgte oppgave 4, som vil legge ut sin besvarelse? Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg legger ut min, si ifra om dere finner noen hull eller bagateller haha Valgte oppgave 6 Vi fikk ikke lov til å ta den med oss. Fikk en annen bruker på skolen, lagra den på den brukeren( som vi ikke kan logge inn på) og lasta den opp på udir. Hvordan har dere tekstene deres? Hahaha jeg printa ut, òg tok den på minnepinne. Duger helten uten mat og drikke.docx Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 skrev kåseri på oppgave 6, men er redd det ikke ble..morsomt nok. Har humoren veldig mye å si for karakteren tror dere? Må vel kanskje treffe humoren til sensorene hvertfall... Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 skrev kåseri på oppgave 6, men er redd det ikke ble..morsomt nok. Har humoren veldig mye å si for karakteren tror dere? Det spørs på hvor alvorlig undertone du har. Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har du ikke topptekst og bunntekst? satt å tenkte på det jeg også... 1 Lenke til kommentar
berget23 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det noen som vet hva som skjer hvis man glemmer å skrive oppgavenummer?? Hadde vært fint og fått et svar Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vi fikk ikke lov til å ta den med oss. Fikk en annen bruker på skolen, lagra den på den brukeren( som vi ikke kan logge inn på) og lasta den opp på udir. Hvordan har dere tekstene deres? Hæ ? Vi har den på minnepenn vi, hehe Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 satt å tenkte på det jeg også... Hahahahahahahah Er det noen som vet hva som skjer hvis man glemmer å skrive oppgavenummer?? Hadde vært fint og fått et svar Du får i hvert fall en minus, siden sensor må tolke hvilken oppgave du tok. Lenke til kommentar
heyheyho Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) . Endret 23. mai 2013 av heyheyho Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Er det noen som vet hva som skjer hvis man glemmer å skrive oppgavenummer?? Hadde vært fint og fått et svar Da får du stryk! Nei da, tror det går bra så lenge de skjønner hvilken oppgave det er, men skrev du en tekst på 6'er-nivå er det ikke sikkert du vil få 6... Hæ ? Vi har den på minnepenn vi, hehe Vi fikk ikke lov, vil vi ha teksten vår, må vi hente den i morgen, sa de... Endret 23. mai 2013 av Bassa. 1 Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har lagt ut min oppgave allerede, men tror dere at jeg får veldig stor trekk for å skrive at Amundsen dro til Nordpolen istedenfor Sydpolen? Og hvilken karakter mener dere at jeg burde få? 1 Lenke til kommentar
Thomasdasd Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 ikke veldig alvorlig. Jeg omtaler "ingen" som en person og sammenligner pappa med jesus. Hahahaha, jeg prøvde å skrive et kåseri på tentamen - det gikk til helvete. Fikk 4- hahaha, men vi hadde aldri lært å skrive kåseri og jeg fikk bare beskjed om at det var manuset til en stand-up komiker. Nå kan jeg ørlite mer da Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha Det var en del problemstillinger, du Håper sensor ikke trekker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå