Frk.F Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte oppgave 6 jeg også.. angrer litt når jeg hører hvor mange som valgte den, men håper det ikke har noe å si Overskriften var : Når ble naboen Supermann? Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ja, hva tror dere kommer på sidemåls eksamen da? Tenker kanskje det blir noe om Skammarens dotter, noe slik som at hovedpersonen skal ha en spesiell evne eller lignende. Ellers så kan det jo også komme at man skal skrive om en helt som reddet liv osv. Lenke til kommentar
Chriss123 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som har noen ideer rundt morgendagens mulige oppgaver? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte oppgave 6 jeg også.. angrer litt når jeg hører hvor mange som valgte den, men håper det ikke har noe å si Overskriften var : Når ble naboen Supermann? Oooo, spennende tittel Gleder meg til å skrive skjønnlitterært i morgen. Fagprosa er piss Lenke til kommentar
Frk.F Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Oooo, spennende tittel Tusentakk da fikk jeg noe til i alle fall Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 HUff og huff! valgte oppgave 5 og det gikk IKKE bra, er død .. gruer meg og vil egentlig ikke ha tilbake den karakteren nå ser jeg bare frem til dagen i morra, for det går vell ikke ann å bli noe dødere enn død. Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kan ikke noen av dere legge ut besvarelsen deres? Det hadde vært kult. Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha Oppgave 6.odt Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha Vi fikk ikke lov til å ta med utskrift, notater eller noen ting hjem, vi. Skal lese den nå, men tror ikke jeg er særlig godt til å sette karakterer som en sensor, bare så det er sagt! Lenke til kommentar
ErlendSV Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha :/ Fant en liten bagatell i teksten.... Roald Amundsen dro til Sydpolen Lenke til kommentar
Knutsenlisa Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 valgte oppgave 1 med overskriften : hvor er alle virkelige helter hen? skrev essay, og følte det kanskje ble for mye fram og tilbake og at jeg kanskje bommet på det spesifikke. det ble tre sider til slutt. Lenke til kommentar
berget23 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva skjer om man glemmer å skrive oppgavenummeret??? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha Uten at jeg har noe grunnlag til å sette karakterer, tipper jeg at dette blir en 5-er... Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha Vær fornøyd med denne oppgaven her! utrolig bra skrevet og formulert.. 6er fra meg!! Lenke til kommentar
Aleks35 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Var det noen som oppga tydelige sjangertrekk når de ikke ba om det? Som f.eks. å skrive Hilsen Aleks35 på slutten av teksten dersom man skrev leserinnlegg? Endret 23. mai 2013 av Aleks35 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva skjer om man glemmer å skrive oppgavenummeret??? Du får trekk. Hørt de er ganske strenge på sånt 1 Lenke til kommentar
berget23 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 noen som kan si meg hva som skjer hvis man glemmer å skrive oppgavenummeret? Lenke til kommentar
Eksamennorsk2013 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha Nå er jeg usikker på hva oppgaven egentlig var, men den ligger mellom 4 og 5 vil jeg si( Nå er jeg ingen lærer eller). Et bra stykk arbeid. Hva pleier du å få på tentamner? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg valgte oppgave 4 jeg. Det gjorde jeg også. Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 :/ Fant en liten bagatell i teksten.... Roald Amundsen dro til Sydpolen Å fyyyy:( Herregud, jeg er smart da, okei. hade bra 5er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå