krils Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Er det noen som har sammendrag av de personene som er nevt i teksten? Er supertrøtt nå jeg.. haha Trenger dette jeg også! Kom igjen folkens Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Okei, supert, takk for tilbakemelding! Men går det an og kun ha en kildeliste til slutt, og droppe kildehenvinsning midt i teksten? Ja, det går veldig fint! Det er det jeg gjør Under sitat skriver jeg bare hvem som har skrevet det og til slutt så har jeg en kildeliste med alle kildene jeg har brukt og dato på når jeg brukte kilden! Trenger dette jeg også! Kom igjen folkens Jeg også! Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Trenger dette jeg også! Kom igjen folkens Jeg også! superglad om noen har det! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Nå er det leggetid alle sammen. Skulle gått an å stenge forumet, for søvn er viktig! God natt alle sammen og lykke til med eksamen i morgen. 2 Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nå er det leggetid alle sammen. Skulle gått an å stenge forumet, for søvn er viktig! God natt alle sammen og lykke til med eksamen i morgen. Ikke steng! Trenger det i morra også Er jo nynorsk på fredag Lenke til kommentar
_skolebruker_ Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Går det an å overføre dokumentet til noen andre over til minnepennen og kanskje bruke det i morgen? Eller blir man tatt for juks elns? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Går det an å overføre dokumentet til noen andre over til minnepennen og kanskje bruke det i morgen? Eller blir man tatt for juks elns? på skolen våres har vi hjemmekontor, og da kunne vi bare sende alt vi ville inn på skole pcen, så kan vi bruke det imorgen.. Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jaja, lykke til i morgen alle sammen!! skal tenke på dere hihi! og takk for all hjelp jeg har fått her! ser frem til å tilbringe morgendagen med dere her også God natt! 1 Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Lykke til alle sammen! Dette kommer til å gå super bra! Snakkes videre i morgen også, det trenger hvertfall jeg! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 God natt, og lykke til folkens! Dette fikser vi! Lenke til kommentar
digfil Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Lykke til i morgen! Blir nok bra, med tanke på all informasjon som er kommet ut her Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Lykke til med morgendagen alle sammen! Dette er jeg sikker på at dere får til! Og husk, nynorsk er ikke så vanskelig og komplisert som mange vil ha det til. Tenk enkelt, og ikke gjør ting for avansert er det beste tipset jeg har å gi. En annen ting. Få så mye søvn som mulig i natt, slik at dere er opplagt og stiller med så gode forutsetninger som over hodet mulig i morgen! Lenke til kommentar
Jones97 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg håper alle sammen skriver på dette forumet i morgen om hvor bra vi alle gjorde det Lenke til kommentar
MaggenD Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Lykke til! Hadde vaert moro aa lese noen tekster etter eksamen i maarra ! Lenke til kommentar
Priestley Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 JEG ANER IKKE HVEM SOM ER HELTEN MIN Lenke til kommentar
krigmotnorsk1997 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Lykke til alle sammen! Men for de få som sjekker tråden i morgen tidlig; Husk å lese over teksten din for eventuelle tastaturfeil, for det er ikke noe som er mer irriterende for den som skal rette enn mange tragikomiske skrivefeil grunnet en enkel bom på tastaturet. Da får man sensor på vrangsida med en gang, og sjansen for å få en god karakter blir naturligvis svekket. Lykke til med morgendagen alle sammen! Dette er jeg sikker på at dere får til! Og husk, nynorsk er ikke så vanskelig og komplisert som mange vil ha det til. Tenk enkelt, og ikke gjør ting for avansert er det beste tipset jeg har å gi. En annen ting. Få så mye søvn som mulig i natt, slik at dere er opplagt og stiller med så gode forutsetninger som over hodet mulig i morgen! Er vel bokmål i morgen? Det er det iallefall i Trøndelag! Endret 22. mai 2013 av krigmotnorsk1997 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er vel bokmål i morgen? Det er det iallefall i Trøndelag! Det er vel sidemål? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er vel sidemål? Sidemål pà fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå