Norskeksamen2013 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! JAAAA! HER Å Lenke til kommentar
jegkomoppinorsk! Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! JA!! Lenke til kommentar
Priestley Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Om vi får en oppgave som inneholder at du skal skrive en sakprega tekst om en av dine helter, hvem ville du skrevet om og hva ville teksten din inneholdt? Sliter litt på den fronten Lenke til kommentar
Superrman Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Lupinotuum Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bare hyggelig Takk, det betyr mye Hvis dere vil, så kan jeg legge ut en ctrl+h liste. Men da må jeg se at det er mange som vil Henger litt etter i tråden her, men ja, veldig gjerne! Lenke til kommentar
JRødningen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Har noen funnet noen sitater om helter? http://www.ordtak.no...sitat&emne=Helt Endret 21. mai 2013 av JRødningen Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Okey, holder på med den nå. Men kom med ryktepoengene først!( neida, skal legge ut så snart jeg er ferdig). 2 Lenke til kommentar
MaggenD Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Har noen funnet noen sitater om helter? Det er jo et ordtak som sier at uten mat og drikke, duger helten ikke Endret 21. mai 2013 av MaggenD Lenke til kommentar
55125512 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) p Endret 21. mai 2013 av 55125512 Lenke til kommentar
MaggenD Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Hva er definasjonen på en helt? Endret 21. mai 2013 av MaggenD Lenke til kommentar
lindatrh Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva har dere notert dere og gjort nå i de siste timene? Fint om alle gir en liten oppdatering! Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Sett noen episoder av Sons of anarchy, gått tur med hunden, lest en god roman på engelsk... Ja, jeg forbereder meg godt. Lenke til kommentar
jegkomoppinorsk! Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noen andre som alltid har fått beskjed om å skrive Verdana 12 på prøver, fordi det er det de bruker i eksamen? -.-' 1 Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Aldri skrevet essay.. Noen sjangertrekk som er fint å ha med? Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva er definasjonen på en helt? I følge meg, ville definisjonen blitt følgende: En person som er beudringsverdig, som fortjener heder og ære. Noen som gjør noe, uten at de tenker på seg selv. En som er villig til å risikere seg selv, for noen andre. En helt er en som har gode kvaliteter. En helt for meg er Nelson Mandela, men en helt for deg kan være Spiderman (vet ikke om Spiderman var helt reelt, har personlig ikke særlig kjenskap til han..). Håper noe av dette var svar på spørsmålet ditt! Aldri skrevet essay.. Noen sjangertrekk som er fint å ha med? Har selv ikke komt opp i norsk. Men vi fikk ett hefte av læreren vår. Den gir uttrykk for dette, kan legge den ut/skrive den inn, hvis det er aktuelt? 1 Lenke til kommentar
lindatrh Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Aldri skrevet essay.. Noen sjangertrekk som er fint å ha med? http://ndla.no/nb/node/13316 - veldig fint forklart. I et essay skal man ikke trekke så mange konklusjoner, ikke vær for bastant! Du skal reflektere, og nøkkelordet her er helt klart å resonnere. Du skal ha mange tankerekker og i et essay er det fullt mulig å stille spørsmål underveis. Essayet skal også informere - derfor er det viktig at du samler litt fakta om det som muligens kan være relevant til noen av oppgavene Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 I følge meg, ville definisjonen blitt følgende: En person som er beudringsverdig, som fortjener heder og ære. Noen som gjør noe, uten at de tenker på seg selv. En som er villig til å risikere seg selv, for noen andre. En helt er en som har gode kvaliteter. En helt for meg er Nelson Mandela, men en helt for deg kan være Spiderman (vet ikke om Spiderman var helt reelt, har personlig ikke særlig kjenskap til han..). Håper noe av dette var svar på spørsmålet ditt! Har selv ikke komt opp i norsk. Men vi fikk ett hefte av læreren vår. Den gir uttrykk for dette, kan legge den ut/skrive den inn, hvis det er aktuelt? Det hadde vært flott Lenke til kommentar
Vihas097 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har nynorsk som hovedmål men liker mye bedre bokmål. Nynorsk hører så stygt og gammeldags ut.. 1 Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Det hadde vært flott Yesyes. Den blir skrevet inn innen i morgen Endret 21. mai 2013 av Shopaholic Lenke til kommentar
Jones97 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har nynorsk som hovedmål men liker mye bedre bokmål. Nynorsk hører så stygt og gammeldags ut.. enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå