jegkomoppinorsk! Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bindeord! For det første For det andre På den ene siden Alt i alt Viktigere er at bla bla bla, men viktigst bla bla bla Uansett Faktum er at Selv om I tillegg Til å begynne med Med andre ord Alt i alt Først og fremt er det viktig å avklare hva bla bla bla betyr Men Og Eller Ens Imens Dessuten Dersom Til slutt Til å begynne med er det viktig å avklare hva ... betyr Likevel Derimot Selv om For eksempel Blant annet Vi kan konkludere med Som en følge av dette Til tross for at Videre Siden Likevel Først og fremst Hovedsakelig Spesielt Et viktig moment Som allerede nevnt Som tidligere nevnt Vi kan avslutte med å si at Den var bra! Greit å ha med en slik liste!! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Perfekt, var det jeg egentlig skulle frem til! Noen fler? Takk! Likte du ikke mine ord? Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Yes, gjorde ikke du? Mente begge x) hhaa, måtte bare være sikker på hva du snakka om Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Wow.. den var dyp takk!! Bare hyggelig Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bindeord! For det første For det andre På den ene siden Alt i alt Viktigere er at bla bla bla, men viktigst bla bla bla Uansett Faktum er at Selv om I tillegg Til å begynne med Med andre ord Alt i alt Først og fremt er det viktig å avklare hva bla bla bla betyr Men Og Eller Ens Imens Dessuten Dersom Til slutt Til å begynne med er det viktig å avklare hva ... betyr Likevel Derimot Selv om For eksempel Blant annet Vi kan konkludere med Som en følge av dette Til tross for at Videre Siden Likevel Først og fremst Hovedsakelig Spesielt Et viktig moment Som allerede nevnt Som tidligere nevnt Vi kan avslutte med å si at Wow, takk Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Likte du ikke mine ord? Om ingen andre likte de, så gjorde hvertfall jeg det ... så mye at jeg faktisk kopierte de inn i et worddokument Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Wow, takk Bare hyggelig Om ingen andre likte de, så gjorde hvertfall jeg det ... så mye at jeg faktisk kopierte de inn i et worddokument Takk, det betyr mye Hvis dere vil, så kan jeg legge ut en ctrl+h liste. Men da må jeg se at det er mange som vil 4 Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noen lure ting jeg burde øve på og skrive ned til Bokmåls tentamen? Lenke til kommentar
jegkomoppinorsk! Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Haha! Bra jeg ikke er den eneste :3 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Noen lure ting jeg burde øve på og skrive ned til Bokmåls tentamen? Har du bokmål som hovedmål eller sidemål? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noen lure ting jeg burde øve på og skrive ned til Bokmåls tentamen? Ja, rettskriving. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Haha! Bra jeg ikke er den eneste :3 Eneste hva? Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har du bokmål som hovedmål eller sidemål? Eksamen** Hovedmål! men er jo den jeg har først! Ja, rettskriving. Sorry! Jeg skrev litt fort Lenke til kommentar
jegkomoppinorsk! Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Eneste hva? Bare den eneste som kopierer alle tipsene, var bare det Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Eksamen** Hovedmål! men er jo den jeg har først! Tenkte å legge ut en bokmål ctrl+h liste, men du har jo bokmål som hovedmål. Ellers har jeg lagt ut punkter på hva som skal være med i en artikkel, på side 14 tror jeg. Hva får du i norsk forresten? Blir litt teit å si at du må ha dette med i en artikkel, mens du får god karakter i norsk. Da kan jeg komme med andre tips. 2 Lenke til kommentar
Alwayslover Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bare den eneste som kopierer alle tipsene, var bare det Du er ikke alene Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Bare den eneste som kopierer alle tipsene, var bare det Å ja. Nei, du er ikke den eneste! Lenke til kommentar
GlemskeGullfisk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det irriterer meg at vi skal skirve saktekst med hovedmål og skjønnlitterert som sidemål. Vi har hele året øvd på det omvendte. Jeg håper virkelig det blir gode oppgaver denne gangen. Vi jobber som bare av det på skolen for å prøve å gjette oss til hva slags oppgaver det blir. Er det noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Norskeksamen2013 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Tenkte å legge ut en bokmål ctrl+h liste, men du har jo bokmål som hovedmål. Ellers har jeg lagt ut punkter på hva som skal være med i en artikkel, på side 14 tror jeg. Hva får du i norsk forresten? Blir litt teit å si at du må ha dette med i en artikkel, mens du får god karakter i norsk. Da kan jeg komme med andre tips. Jeg får 5 i Norsk Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Det irriterer meg at vi skal skirve saktekst med hovedmål og skjønnlitterert som sidemål. Vi har hele året øvd på det omvendte. Jeg håper virkelig det blir gode oppgaver denne gangen. Vi jobber som bare av det på skolen for å prøve å gjette oss til hva slags oppgaver det blir. Er det noen som har noen ideer? Det irriterer ikke meg. Men det er jo bare min mening. Årsaken er at jeg synes at noveller/fortellinger blir mye vakrere på nynorsk( som da dessverre er mitt sidemål). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå