Meridies Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det er jo fucktastic! Må man vente på vitnemålet, eller kan man finne det på internett? Hø, hvem har sagt at man kan finne på internett? Vi har fått beskjed om at vi ikke får karakteren før på vitnemålet, men noen sier også at vi får den i morgen, dagen før vitnemålsseremonien. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hø, hvem har sagt at man kan finne på internett? Vi har fått beskjed om at vi ikke får karakteren før på vitnemålet, men noen sier også at vi får den i morgen, dagen før vitnemålsseremonien. Nja. Vi får det sikkert på vitnemålsutdelingen, og læreren vår sa at eksamenskarakterene mest sannsynlig blir satt i morgen tidlig og utover.. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Nja. Vi får det sikkert på vitnemålsutdelingen, og læreren vår sa at eksamenskarakterene mest sannsynlig blir satt i morgen tidlig og utover.. I dag fikk vi vite at vi får eksamenskarakteren 09:00 i morgen! Lenke til kommentar
Hallis25 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg fikk 6 jeg óg Ganske fornøyd i og med at jeg øvde 3 timer tilsammen, og at jeg vanligvis får 5 i matte! 1 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg fikk 6 jeg óg Ganske fornøyd i og med at jeg øvde 3 timer tilsammen, og at jeg vanligvis får 5 i matte! Åh, det føltes sikkert deilig! Du har all grunn til å både være stolt og imponert over deg selv! Lenke til kommentar
Hallis25 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Åh, det føltes sikkert deilig! Du har all grunn til å både være stolt og imponert over deg selv! Tusen takk er veldig fornøyd, ja! Lykke til i morgen! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Tusen takk er veldig fornøyd, ja! Lykke til i morgen! Tusen takk! Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hei. Er det noen somvet hvor jeg kan finne eksamenen i matte (2013), og fasiten til den ? Kom selv opp i engelsk, og har litt lyst til å gjøre den selv. Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Selve prøven ligger i hvertfall på forrige side. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Fikk 5... synes det er rart at alle syntes den var så ekstremt vanskelig. Ble ferdig 11:30, og har sittet ut tiden på tentamen. 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Fikk 5... synes det er rart at alle syntes den var så ekstremt vanskelig. Ble ferdig 11:30, og har sittet ut tiden på tentamen. Om du fekk 5, så vart du vel ikkje ferdig. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Om du fekk 5, så vart du vel ikkje ferdig. Ble ferdig jo, men er ikke god nok for å få 6... Gjorde alt, bare at ikke alt ble riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå