TheKing97 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 I følge eksamensveiledningen betyr tegnet, som ligner på en T opp ned, vinkelrett. ALLE bør skrive ut side 8-11 i eksamensveiledningen, som er på første side i tråden her. Det kan bety alt fra ''a walk in the park'' til et helvete uten like og tapt tid... Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Trenger litt hjelp Hvordan løser man denne likingen: 3x/2 - 6 = 9 - 3x/2? Får x=5, men stemmer ikke når jeg setter prøve på svar Tuuusen takk til de som gidder! Endret 20. mai 2013 av Nicida Lenke til kommentar
TheKing97 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg må forresten ønske alle lykke til i morgen, og gjør deres beste ! Vis hva dere kan Spesielt takk til alle som har bidratt til denne tråden med tips, oppgaver og veiledning. Tror denne tråden kan bety forskjellen mellom to karakterer for de som har fulgt med de siste dagene. 643 innlegg på fem dager er ikke dårlig, folkens! Lykke til! Trenger litt hjelp Hvordan løser man denne likingen: 3x/2 - 6 = 9 - 3x/2? Tuuusen takk til de som gidder! Man må gange vekk brøkene 4 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Takk takk, lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Legg dere unger Tidlig opp i morgen, viktig å være uthvilt når man skal kose seg på eksamen Lykke til, jeg har troen på dere! Endret 20. mai 2013 av Svigermors drøm 2 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Lykke til alle sammen! Dette klarer vi! 2 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg må forresten ønske alle lykke til i morgen, og gjør deres beste ! Vis hva dere kan Spesielt takk til alle som har bidratt til denne tråden med tips, oppgaver og veiledning. Tror denne tråden kan bety forskjellen mellom to karakterer for de som har fulgt med de siste dagene. 643 innlegg på fem dager er ikke dårlig, folkens! Lykke til! Man må gange vekk brøkene Hva får du når du setter prøve på svaret? Ty for svar! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hva får du når du setter prøve på svaret? Ty for svar! 1,5 1 Lenke til kommentar
Diskusjonistan Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Legg dere unger Tidlig opp i morgen, viktig å være uthvilt når man skal kose seg på eksamen Lykke til, jeg har troen på dere! Legger meg hvert øyeblikk. Ønsker alle lykke til på eksamensdagen. Samtidig vil jeg takke alle som har vært med på reisen til eksamen. Lykke til! 2 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Lykke til allesammen. så dessverre ikke den tråden før nå men har lest litt av den:) Lenke til kommentar
Karl Sykes Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Da er det på tide for meg å legge bort matte oppgavene for siste gang før eksamen. Lykke til alle sammen, og props til han som startet denne tråden! 2 Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Lykke til til alle dere her som skal ha matte i morgen! Har dere ikke lagt dere nå, bør vel dere begynne å vurdere det 1 Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Lykke til alle sammen! Ikke vær nervøs i morgen og stol på deg selv. Alt skal gå bra Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Da ønsker jeg alle veldig masse lykke til i dag! Jeg er sikker på at vi får til dette her! "And may the odds be ever in your favor!" Lenke til kommentar
skolelyset123 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ønsker alle her inne masse lykke til. Gjør deres beste og ikke tvil på dere selv. Er sikker på at alle kommer til å gjøre det bra hvis innsatsen er på topp. LYKKE TIL! (gleder meg til å diskutere vanskelige oppgaver i etterkant med dere) Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hørte de 4 siste var vanskelig. Var visst noe om firkant og to halvsirkler. Hvordan gikk det med dere? Blir det en karakter dere blir fornøyd med? Bra jobba uansett Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 hvordan gikk det med deg? rakk du å besvare alle oppgavene? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Merkelig følelse. Ble ferdig halv ett, og det føltes som min beste matteprøve noensinne. Vanligvis sitter jeg til 2. (Får 5 i matte) Den eneste jeg ikke klarte var oppgave 10. 7,8 og 9 var relativt enkle. Lenke til kommentar
GlemskeGullfisk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg er skikkelig sur for at jeg ikke kom opp i matte, da hadde jeg mest sannsynlig vært ferdig nå, fy flate. Jeg får 6'er i matte, men neida, jeg kom f***** meg opp i norsk hælvette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå