TurboHarald Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det værste er at du ikke får den tilbake, og dermed ikke har peiling på hva du gjorde rett og galt Får vel tilbake hvis du vil klage? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg vet ikke, du får kun karakteren.. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hva er forventningene deres karakteren? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Får vel tilbake hvis du vil klage? Ikke såvidt jeg vet. Du får beskjed fra din lærer om du bør klage på sensor sin karaktersetting. Om din lærer mener at sensor har gjort for mye feil, gir han beskjed til deg om å klage. Lenke til kommentar
Hhaugh Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ikke såvidt jeg vet. Du får beskjed fra din lærer om du bør klage på sensor sin karaktersetting. Om din lærer mener at sensor har gjort for mye feil, gir han beskjed til deg om å klage. Får lærer tilbake eksamen? Lenke til kommentar
TheKing97 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hva er forventningene deres karakteren? 6er! No doubt! Men knekker ikke sammen av en 5er for å si det slikt... Lenke til kommentar
TurboHarald Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Hva er forventningene deres karakteren? Hadde et mål om 6er i standpunkt, men så klarte jeg å gjøre den dårligste tentamenen jeg noen gang har gjort på ungdomsskolen, og fikk derfor 5er :/ Er derfor revansjesugen og vil satse på 6er, men etter å lest alle hvordan jeg må svare osv, så håper jeg på 6er, men ser meg fornøyd med en 5er Endret 20. mai 2013 av TurboHarald Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Får lærer tilbake eksamen? Vil tro han får se den, hvordan skulle han ellers vite om vi bør klage? Lenke til kommentar
TurboHarald Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Vil tro han får se den, hvordan skulle han ellers vite om vi bør klage? Hvor lang tid tar det cirka før man får karakteren? Lenke til kommentar
skolelyset123 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Må alle møte opp kl. 8 på skolen i morgen? Lenke til kommentar
TheKing97 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Karakterskalaen Karakterskalaen Maks poeng: 60 6er: 56-60 poeng * 5er: 45-55 poeng 4er: 31-44 poeng 3er: 21-30 poeng 2er: 9-20 poeng 1er: 0-8 poeng * Karakteren 6 viser at eleven har «framifrå» kompetanse i faget. Når eleven viser spesiell modenhet eller kunnskap i besvarelsen, vil dette kunne veie opp for mindre feil og mangler i andre deler. Resultatet vil da likevel kunne gi en toppkarakter. Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvor lang tid tar det cirka før man får karakteren? du får se den i vitnemålet Lenke til kommentar
TurboHarald Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Må alle møte opp kl. 8 på skolen i morgen? Vi må møte senest 8.45, og så begynner eksamenen kl.09.00 du får se den i vitnemålet Ååååh, sååååå laaaang tid Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Protip: Selv om idioten ved siden av deg har glemt utstyr eller hinter til deg under eksamen, Drit i han! Har du en lang og en kort linjal, ikke lån den vekk, noen ganger skal man være gjerrig. Les hele oppgaven 2 ganger, det skal ikke være tvil hva du skal gjøre. Bare se hva jeg selv gjorde noen sider tilbake: Jobbet med rektangel mens det var et trapes, kun fordi jeg ikke leste! Det er slike håpløse slurvefeil som fort ødelegger karakteren. Er svaret logisk? Hvis ikke, er nok svaret feil. Bruk ikke for lang tid på en oppgave, gå videre og kom tilbake om du har tid. Ha god plass på hver oppgave og skriv pent, ryddig og tydeligt. Unngå for mye blanko osv Sov godt Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ååååh, sååååå laaaang tid ja, det er det. Protip: Selv om idioten ved siden av deg har glemt utstyr eller hinter til deg under eksamen, Drit i han! Har du en lang og en kort linjal, ikke lån den vekk, noen ganger skal man være gjerrig. Les hele oppgaven 2 ganger, det skal ikke være tvil hva du skal gjøre. Bare se hva jeg selv gjorde noen sider tilbake: Jobbet med rektangel mens det var et trapes, kun fordi jeg ikke leste! Det er slike håpløse slurvefeil som fort ødelegger karakteren. Er svaret logisk? Hvis ikke, er nok svaret feil. Bruk ikke for lang tid på en oppgave, gå videre og kom tilbake om du har tid. Ha god plass på hver oppgave og skriv pent, ryddig og tydeligt. Unngå for mye blanko osv Sov godt og i tillegg, ikke glem to streker under svaret Lenke til kommentar
TheKing97 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvis det av en eller annen grunn skulle komme noe om bremselenge i morgen, så er dette en lett og grei formel F.eks 2 m ved 20 km/t Farta / 20 km/t = Svaret2 * 2 m Farta: 40 km/t 40 km/t / 20 km/t = 22 * 2 m = 8m Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er enig med dere. 6ere er fantastisk, men vanskelig. 5er er en god karakter. Lenke til kommentar
Karl Sykes Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er det noen som kan forklare mer hva ''⊥'' betyr? Tatt fra sammenheng: • ABDE (tegnet her er egentlig parrarelltegnet, men ble forandret når jeg limte inn) • ⊥ACDE (Disse tegnene er uforandret) • ⊥ACAB Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er det noen som kan forklare mer hva ''⊥'' betyr? Tatt fra sammenheng: • ABDE (tegnet her er egentlig parrarelltegnet, men ble forandret når jeg limte inn) • ⊥ACDE (Disse tegnene er uforandret) • ⊥ACAB Står normal på. Lenke til kommentar
mrmathematics Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er det noen som kan forklare mer hva ''⊥'' betyr? Tatt fra sammenheng: • ABDE (tegnet her er egentlig parrarelltegnet, men ble forandret når jeg limte inn) • ⊥ACDE (Disse tegnene er uforandret) • ⊥ACAB Midtnormal om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå