Meridies Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Vi hadde den eksamenen fra 2012 på tentamen i år Åja, trodde du hadde eksamen i fjor eller noe( siden du er så flink i matte), siden det sto at du hadde eksamen 2012 på eksamen Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Selvfølgelig skal vi klare det! Hvis vi velger de fagene i 2.klasse og 3.klasse som til sammen gir 4 realfagspoeng, kan man kanskje klare å komme inn med 5,5 i snitt. Hvilket universitet tenker du å gå på? Det har jeg ikke tenkt så mye på, men jeg vet at det er et veldig godt studentmiljø i Bergen. Eller så har jeg også lyst til å bo og studere i hovedstaden, så jeg er ikke sikker... Hva med deg? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) jeg har veldig lyst til å studere i NTNU. hva med deg? Det har jeg ikke tenkt så mye på, men jeg vet at det er et veldig godt studentmiljø i Bergen. Eller så har jeg også lyst til å bo og studere i hovedstaden, så jeg er ikke sikker... Hva med deg? Jeg kommer nok til å sette opp UIO først Endret 18. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 jeg har veldig lyst til å studere i NTNU. hva med deg? NTNU? Jeg forbinder det mest med teknologibaserte studium, som ingeniør, sivilingeniør og slikt. Men hva vet jeg, kanskje det er et godt miljø for medisin der også? Lenke til kommentar
TheKing97 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) jeg har veldig lyst til å studere i NTNU. hva med deg? Håper du ikke blir alt for påvirket på det valget av dine venner (0:46) http://www.youtube.com/watch?v=w8fdnlvAoE4&feature=youtu.be&t=46s Endret 18. mai 2013 av TheKing97 2 Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 NTNU? Jeg forbinder det mest med teknologibaserte studium, som ingeniør, sivilingeniør og slikt. Men hva vet jeg, kanskje det er et godt miljø for medisin der også? ja, jeg har hørt mye godt om NTNU, så jeg vil helst studere der Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Lillesøsteren min på 4, ga meg denne gåten: Hva er det som går inn i benet og inn i hodet? Klarte ikke å ta den. Gjør dere? Edit: Hun har fortalt meg svaret. Endret 18. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
TheKing97 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Lillesøsteren min på 4, ga meg denne gåten: Hva er det som går inn i benet og inn i hodet? Klarte ikke å ta den. Gjør dere? Hår? Helt blank... Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Er lærerne på deres skoler snille med sekserne? Hos oss virker liksom seks temmelig uoppnåelig. Selv for meg som ligger på femmer i alle fag, og har gjort det siden åttende Spørs mye fra lærer til lærer. Hadde et halvt poeng feil på en RLE prøve og fikk 5+ mens andre lærere ville tillatt hvertfall 1-2 poeng mindre enn toppsummen. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Lillesøsteren min på 4, ga meg denne gåten: Hva er det som går inn i benet og inn i hodet? Klarte ikke å ta den. Gjør dere? Edit: Hun har fortalt meg svaret. Du det der var en nøtt asså! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Gjett mer! Hun ga meg for øvrig et hint: Og rundt i kroppen... Endret 18. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
TheKing97 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Gjett mer! Hun ga meg for øvrig et hint: Og rundt i kroppen... Blod! Lenke til kommentar
Diskusjonistan Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Slenger meg inn i forumet. Har sittet og repetert en del stoff gjennom å gjøre utgitte oppgaver fra faglærer. Skal forsøke å oppnå toppkarakter. Har 5 i standpunkt. Forøvrig vil jeg takke "stifteren" for å ha tatt initiativ, og deltagerne som har spilt en viktig rolle når det kommer til å trekke til seg andre 97-ere. Dette føler jeg var det riktigste tidpunktet til å lage en bruker. Gleder meg! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Blod! Nå kom hun med en ny gåte: Hva er det som er inni benet og inni hodet og rundt i kroppen? Svaret er ikke blod denne gangen! Edit: Dette er en annen gåte Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Synes det er utrolig mange med høyt karaktersnitt her! Er det noen som i det hele tatt har under 5 i snitt, eller under 5 i matte for den saks skyld? Nå kom hun med en ny gåte: Hva er det som er inni benet og inni hodet og rundt i kroppen? Svaret er ikke blod denne gangen! Edit: Dette er en annen gåte Ben? Skjellet? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Virker som alle her inne har godt over 5 i snitt Jeg har allerede fått alle standpunktkarakterer, og når jeg deler alle karakterene til sammen, og deler på 14, får jeg ca. 4, 9. Jeg har tenkt å gå teknologilinjen da, vet ikke hvor mange steder det finnes, men hvertfall der jeg bor. Gleder meg ekstremt til å bli ferdig med eksamene og få karakterer! Lenke til kommentar
Diskusjonistan Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Er det noen her som har prøvd seg på 3e fra eksamen 2010? Eksamenen handler i korte trekk om mobiltelefoner og Teano. Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Nå kom hun med en ny gåte: Hva er det som er inni benet og inni hodet og rundt i kroppen? Svaret er ikke blod denne gangen! Edit: Dette er en annen gåte er svaret blodårene? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Synes det er utrolig mange med høyt karaktersnitt her! Er det noen som i det hele tatt har under 5 i snitt, eller under 5 i matte for den saks skyld? Ben? Skjellet? YEEY, lillesøsteren min er jammen flink til å underholde, ikke sant? Hun sier hun vil bli lege hun også Endret 18. mai 2013 av Bassa. 2 Lenke til kommentar
Diskusjonistan Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hvis det går bra på eksamen( både muntlig og skriftlig) så tror jeg at jeg skal klare å få 5,6 i snitt. Men da må jeg virkelig jobbe Jeg regner med å sitte igjen med 5,5 i snitt når jeg uteksamineres om en kanpp måned fra grunnskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå