Marius13 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hei er en gutt på 19 år som selvfølgelig ble trukket opp til it2 eksamen 23 mai. Jeg er utrolig nervøs ettersom min karakter i IT1 var 6 men etter skolebytte er det så vidt jeg klarte og bestå. Grunnet program bytte o.l Jeg veit rett og slett ikke hva jeg skal gjøre for å faktisk kunne bestå eksamen slik at jeg får generell.sk hva vil dere anbefale ? Er det å sotte å gå gjennom HELE boka som virker som eneste utvei her? Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvis det er skriftlig eksamen er det helt essensielt å lære seg programmering. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hva har programbytte å si? Såvidt jeg husker er ikke programmering en del av IT1. Men ja, programmering går igjen i omtrent alle oppgavene på skriftlig eksamen. 1 Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Programbytte har noe å si ja... Og selvfølgelig er jeg klarover at man må kunne programmering.. Tenkte selvfølgelig på noen andre til å bestå å få en 2'er Endret 15. mai 2013 av Marius13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå