Joachim_F Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Spin Tires byr på avansert gjørmekjøring. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det må være tidenes dårligste Kickstarterbelønninger. 15 pund gir deg en... DLC () , mens man må som du sier ut med 40 pund for selve spillet. Disse gutta har virkelig ikke skjønt hva Kickstarter handler om. Original ide for et spill da. 2 Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Digg fysikk, grafikk og konsept. Men 40£ for å kickstarte det var litt drøyt. Tror jeg venter. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 var intresangt og elsker spill som prøver nye tech eller bruker den på gøy måte men...40 gbp (350 kr rastk i hode) var vell "litt" drøyt for ein kickstarter ....må ha litt mer ein kjøre i gjørma med ein truck i skauen for og at skal gå ut med den... Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Backet 100 pund jeg. Techdemoen var fantastisk og jeg ønsker å se dette med coop og multiplayer vs! Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Dette kombinert med andre verdenskrig og kamper i ulendt terreng! Lenke til kommentar
lagluttus Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Dette kombinert med andre verdenskrig og kamper i ulendt terreng! Nei, vær så snill. Hold skyting vekk fra kjøretøysimulatorer. Jeg har fått mer enn nok av skytespill. 3 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Ovee har nå endret på Kickstarter-kampanjen, og artikkelen er oppdatert med følgende info: "Ovee har nå lagt inn to billigere alternativer for de som ønsker seg fullversjonen når den lanseres. Til gjengjeld får de som likevel velger å donere 350 kroner en personlig versjon av spillet." Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det må være tidenes dårligste Kickstarterbelønninger. 15 pund gir deg en... DLC () , mens man må som du sier ut med 40 pund for selve spillet. Disse gutta har virkelig ikke skjønt hva Kickstarter handler om. Original ide for et spill da. Koster 20 pund for spillet for de 1000 første og 25 pund for de neste. Men hvis man betaler 15 pund får man bare DLC og ikke spillet? Den tok jeg ikke helt... Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Det her må nesten prøves. Får se om jeg backer det med noen kroner om jeg liker demoen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Ser kult ut, jeg betaler uansett ikke før det er ferdig Lenke til kommentar
Holraven Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 £100 i potten. Hugs at dette er eit prosjekt som ikkje er finansiert, så utviklarane treng vår støtte! +Holraven+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå