BP da Coder Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg har på fritiden utviklet en nettbutikk som jeg selv mener er ganske bra. Den har alle de viktigeste funksjonene (handlekurv, ordreoppfølging, intranett for de ansatte ++). Denne har jeg lyst å selge til små/mellomstore bedrifter som ønsker en rask og pålitelig nettbutikk til en lav pris. Hvor mye burde jeg ta i årlig beløp per bedrift sånn cirka? Hva synes dere? En annen ting, hvordan kan jeg legge til mulighet for VISA og/eller MasterCard? Jeg har blitt tipset om en eller annen standard laget av BBS som jeg ikke husker navnet på. fant heller ikke noe interresant på siden deres. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Tja, uten å se vidre på den ville jeg nok kanskje tatt 20-40 000 kr eller mer i året.. Det er jo som å leie et lokale i byen, med en mye bedre plassering, uten masse avgifter.. Lenke til kommentar
BP da Coder Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Takker for forslaget, men jeg synes at en sånn lisenspris er for høy... Jeg tenkte mer i 2000-5000 kroners klassen. Noen som har et foslag på hvordan jeg kan legge til BBS støtte? Lenke til kommentar
bundli Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei, jeg driver en egen nettbutikk og tenkte også på det samme. Det er to til tre norske firmaer som driver med dette men det vil koste deg over 1000,- per månde og nesten 10,- per ordre. Så vi valgte og gå for forhondsbetaling i steden for kreditkort. Det fines noen amrikanske og svenske firmaer som tilbyr denne tjenesten biligere en de norske men her må du vente lengre før du får pemgene. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Pass på for Bellboy da... Helt sjukt det der ass, skal jeg liksom ta patent på hvordan man kjører bil, så må alle betale meg spenn for å gjøre det da liksom. Artikkel: http://digi.no/php/art.php?id=93858 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå