Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i engelsk 2013 (10. trinn)

38 stemmer

1. 1. Hvilken oppgave valgte du på Task 3?

• 3A
      10
    • 3B
      6
    • 3C
      18
    • 3D
      4

Anbefalte innlegg

Jeg skal på skolen imorgen? er jo vanlig skoledag :p Ihvertfall for oss xD

Lærern vår har sagt at man må ha med seg alt man skal bruke på papir. med unntak av forberedelsesheftet, for det tror jeg vi får lov til å ha digitalt. men er faktisk ikke sikker på det.

Åja, for jeg tenkte på at matte-folka har matte eksamen. Da er det kanskje bare vår skole :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vår lærer sier at alt er lov. Men digital ordbok kan vel regnes som juks. :hrm:

Det er vel ingen som skal på skolen i morgen, er det ?

ja, læreren vår har sagt at digital ordbok er ikke lov. det står på regler for eksamen også. :)

vi har til og med fått informasjon om at det ikke er lov å ha ferdigskrevet tekster på eksamensdagen. :(

Lenke til kommentar

ja, læreren vår har sagt at digital ordbok er ikke lov. det står på regler for eksamen også. :)

vi har til og med fått informasjon om at det ikke er lov å ha ferdigskrevet tekster på eksamensdagen. :(

Vi har fått beskjed om at vi kan ha med alt vi vil, utenom mobil (nettet er allerede stengt).

Lenke til kommentar

Jeg skal på skolen imorgen? er jo vanlig skoledag :p Ihvertfall for oss xD

Lærern vår har sagt at man må ha med seg alt man skal bruke på papir. med unntak av forberedelsesheftet, for det tror jeg vi får lov til å ha digitalt. men er faktisk ikke sikker på det.

vi skal også gå på skolen i morgen. skal få informasjon om hvilket fag kom vi opp i muntlig tentamen. er litt spent for det også. hvis det blir engelsk igjen.... :(

Lenke til kommentar

vi skal også gå på skolen i morgen. skal få informasjon om hvilket fag kom vi opp i muntlig tentamen. er litt spent for det også. hvis det blir engelsk igjen.... :(

Mulig at jeg er litt vekke nå, men hva er muntlig tentamen. Er det som prøve muntlig eksamen ?

Lenke til kommentar

det er på samme måte som muntlig eksamen. vi kommer opp i et fag (men da kommer ikke hele klassen på samme fag). så trekker vi en konvolutt som inneholder oppgaven. så får vi 48 timer for å forberede oss og gjøre oss klar. så presenterer vi oppgaven og til slutt får vi karakter (med en gang). :) men på muntlig tentamen og eksamen kan man komme opp i flere fag enn man gjør i skriftlig.

Det skal jeg gjøre, så fort jeg kommer på skolen ! :)

skal du ha fri hele denne uka?

Lenke til kommentar

det er på samme måte som muntlig eksamen. vi kommer opp i et fag (men da kommer ikke hele klassen på samme fag). så trekker vi en konvolutt som inneholder oppgaven. så får vi 48 timer for å forberede oss og gjøre oss klar. så presenterer vi oppgaven og til slutt får vi karakter (med en gang). :) men på muntlig tentamen og eksamen kan man komme opp i flere fag enn man gjør i skriftlig.

Oh yes :w00t:. Neida, alle dager untatt onsdag.

Ja, har hatt det før. Men hos oss kalte vi det for "prøvemuntlig eksamen". Samme opplegget som dere, men vi hadde det for ca. 4 mnd. Kom opp i samfunn, stress deluxe.

Lenke til kommentar

Åja, for jeg tenkte på at matte-folka har matte eksamen. Da er det kanskje bare vår skole :w00t:

ouuh urettferdig! :ohmy: jeg vil heller ikke på skolen i morgen... eller resten av uka :hrm: Går du på skole i Oslo?

Lenke til kommentar

Ja, har hatt det før. Men hos oss kalte vi det for "prøvemuntlig eksamen". Samme opplegget som dere, men vi hadde det for ca. 4 mnd. Kom opp i samfunn, stress deluxe.

ja, vi hadde det også før jul og skal ha det igjen denne uka. da hadde jeg kommet opp i naturfag og fått 6er.:w00t:

Lenke til kommentar

Tusen takk! jeg håper at det ikke blir engelsk :( ellers blir jeg skikkelig skuffet igjen.

:) Håper du kommer opp i noe du ønsker. Congratzz

Tusen takk! jeg håper at det ikke blir engelsk :( ellers blir jeg skikkelig skuffet igjen.

Lenke til kommentar

Hahaha, er vekke i litt over en time og BOOM, 46 eposter som tikker inn, en etter en! :p (har epostvarsling) :)

Skal ha "prøvemuntlig" i slutten av denne uken, og jeg BER om at jeg ikke får engelsk! Mai inglisj sæunds laik shit... :S

haha, jeg håper at du ikke får engelsk. :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men hvor mange slike english idioms vil dere egentlig ha? Har liksom 160 stk :p Her er noen eksempler:

Take a different view - Ha en annen mening Be all right - Ha det bra

In the long term/run - I det lange løp In the course of - I løpet av

On the other hand - På den annen side Get round somebody - Greie å overtale noen

Catch redhanded - Gripe på fersk gjerning Stand a good chance - Ha gode sjanser

To be brief - Kort sagt At holiday times - I ferietiden

On the ground floor - I første etasje On the first floor - I andre etasje

A holiday from school - Fri fra skolen Feel ill at ease - Føle seg ille til mote

Lenke til kommentar

Hahaha, er vekke i litt over en time og BOOM, 46 eposter som tikker inn, en etter en! :p (har epostvarsling) :)

Skal ha "prøvemuntlig" i slutten av denne uken, og jeg BER om at jeg ikke får engelsk! Mai inglisj sæunds laik shit... :S

haha, know the feeling.. vet ikke hvor mange mailer jeg bare har markert som lest fra denne sida siden jeg begynte å skrive her xD Men det er utrolig mange :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...