Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i engelsk 2013 (10. trinn)

38 stemmer

1. 1. Hvilken oppgave valgte du på Task 3?

• 3A
      10
    • 3B
      6
    • 3C
      18
    • 3D
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistet nettet hjemme de siste dagene, grusomt :O Så det er først nå jeg har sjekket forumet

Jeg synes at det gikk kjempebra! Bedre enn forventet i alle fall :) Oppgave 2 var vanskelig, og så valgte jeg 3B for at jeg har så sære ideer. Skrev historien fra The Given fra bestevennen sitt synspunkt :p Men oppgavene var ganske så rævva, alt for lite å velge mellom!

Var det i hele tatt noen som tok Task 3B her?

Jeg tok Task 3B, syntes alt annet var så kjedelig, hehe. Er enig i den at det var alt for kjedelige oppgaver og bare ja. Har ikke ord engang, haha.

Tusen takk! Det eneste tipset er at du er motivert og har et mål som du skal klare å nå, men for å være ærlig så var målet mitt å få 5,5 i snitt. Jeg klarer å oppnå beste karakter i naturfag ved å pugge. Og da mener jeg virkelig pugge i flere timer. Så det er et blodslit. Og for å si det sånn, så er jeg dessverre ikke velsignet med fotografisk hukommelse. :wee: Så for min del har det vært ekstremt mye jobbing. Men det er mulig, uansett hvilke karakterer du har. I åttende hadde jeg et snitt på 4,5 og jeg fikk for eksempel 3 i engelsk skriftlig som jeg nå får 5 i og jeg fikk for eksempel 4 i norsk skriftlig som jeg nå få 6 i. Hvis du ønsker noen tips til hva som kreves for de beste karakterene, så er det bare å spørre her eller på pm, så skal jeg hjelpe. :)

Men husk, ALT ER MULIG så lenge du går for det. :w00t:

Vi får vite det først den 10.juni... Hva kom du opp i?

Åååh, det skal jeg huske på! :D Ikke bli overrasket om du får en PM, hehe.

Mye er pugg, pugg og intiativ ! :)

Takk for svar. :wee:

Ellers fikk vi vite hva vi kom opp i muntlig eksamen i dag! Jeg kom opp i Norsk, er veldig fornøyd, syns det å analysere tekster er greit. :D

Lenke til kommentar

Ellers fikk vi vite hva vi kom opp i muntlig eksamen i dag! Jeg kom opp i Norsk, er veldig fornøyd, syns det å analysere tekster er greit. :D

Ah, hvorfor får alle vite det i dag og ikke jeg! :cry: Jeg vil også komme opp i norsk! Men som jeg sa, bare send PM så svarer jeg med glede! :thumbup: Men når skal dere ha eksamen?

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Jeg tok Task 3B, syntes alt annet var så kjedelig, hehe. Er enig i den at det var alt for kjedelige oppgaver og bare ja. Har ikke ord engang, haha.

Takk for svar. :wee:

Så bra. Masse lykke til !! :)

Samme her. :wee: Hva er planene dine for framtiden da? :)

Slik som det ligger an nå, ønsker jeg å studere medisin. HVa er dine planer ? :)

Lenke til kommentar

Ja, eller kanskje vi kommer inn på samme universitet? Hvem vet? Men det hadde vært gøy. :) Hvilket universitet ønsker du å gå på da? Og bor du i Oslo?

Nei, bor ikke i Oslo. Har dessuten ikke medisinutdanning der jeg bor. :hrm:

Ja, det kan godt hende ! :)

Endret av Shopaholic
Lenke til kommentar

Nei, bor ikke i Oslo. Har dessuten ikke medisinutdanning der jeg bor. :hrm:

Ja, det kan godt hende ! :)

Du svarte ikke på det spørsmålet om hvilket universitet du ønsker å gå på :) , men som du sikkert skjønner så ønsker jeg å studere på UIO. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...