Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i engelsk 2013 (10. trinn)

38 stemmer

1. 1. Hvilken oppgave valgte du på Task 3?

• 3A
      10
    • 3B
      6
    • 3C
      18
    • 3D
      4

Anbefalte innlegg

Ja, det var satt veldig tidlig. Veldig fornøyd, 5,7 :w00t: Hva forventer du? :)

Forventer det samme :wee: , får 5,6 hvis jeg ikke får 6 på eksamenene da. Men tror jeg skal klare det. Men selvfølgelig er jeg fornøyd uansett om det blir 5,6 eller 5,7. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Tror begge har jobbet veldig mye, og fortjener det ! :)

Å ja, vi har vært ekstremt flinke i år. :w00t: Nå har vi muligheten til å være stolte av det også. Og vi må ikke glemme å nyte sommerferien før blodslitet på videregående starter. :) Det må forresten alle andre gjøre også. Man må være stolt av seg selv, så lenge man har gjort sitt beste. :wee:

Men jeg går ut ifra at du skal gå studiespesialisering neste år?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som tror det blir trekt mye om man ikke drøftet sitatet til Charles Kettering på oppgave 3c?

Eleven har stor frihet angående valg av tema som kan knyttes til sitatet.

Fra sensorveiledningen, høres ut som det kan gå greit så lenge du er inne på teamet :)

Endret av Anderssn97
Lenke til kommentar

Gratulerer med vel overstått eksamen! :w00t:

Tusen takk! Det er veldig deilig å bli ferdig med eksamen, uansett hvordan det har gått. :) jeg vil ikke tenke på det lenger, fordi det hjelper ikke å tenke mye på det. bortsett fra at man blir stresset og bekymret :(

Er det noen av dere som tok med oppgavene på minnepenn/tok bilder av dem og som kan poste dem her?

jeg har lastet den på PC. kan legge den ut her i morgen :)

Lenke til kommentar

Tusen takk! Det er veldig deilig å bli ferdig med eksamen, uansett hvordan det har gått. :) jeg vil ikke tenke på det lenger, fordi det hjelper ikke å tenke mye på det. bortsett fra at man blir stresset og bekymret :(

Så ikke tenk på det :wee: . Det går nok bra uansett. :)

Lenke til kommentar

Eleven har stor frihet angående valg av tema som kan knyttes til sitatet.

Fra sensorveiledningen, høres ut som det kan gå greit så lenge du er inne på teamet :)

Tusen takk for svar! Skrev veldig mye rundt temaet change. Nå ble jeg lettet :)
Lenke til kommentar

Forventer det samme :wee: , får 5,6 hvis jeg ikke får 6 på eksamenene da. Men tror jeg skal klare det. Men selvfølgelig er jeg fornøyd uansett om det blir 5,6 eller 5,7. :)

Herregud! Det er kjempe bra da. :o Har aldri drømt om noe så høyt engang, hehe. Hvordan klarer dere det? Er det bare pugg eller har dere blitt velsignet med fotografisk hukommelse? :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mistet nettet hjemme de siste dagene, grusomt :O Så det er først nå jeg har sjekket forumet

Jeg synes at det gikk kjempebra! Bedre enn forventet i alle fall :) Oppgave 2 var vanskelig, og så valgte jeg 3B for at jeg har så sære ideer. Skrev historien fra The Given fra bestevennen sitt synspunkt :p Men oppgavene var ganske så rævva, alt for lite å velge mellom!

Var det i hele tatt noen som tok Task 3B her?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud! Det er kjempe bra da. :o Har aldri drømt om noe så høyt engang, hehe. Hvordan klarer dere det? Er det bare pugg eller har dere blitt velsignet med fotografisk hukomelse? :D

Tusen takk! Det eneste tipset er at du er motivert og har et mål som du skal klare å nå, men for å være ærlig så var målet mitt å få 5,5 i snitt. Jeg klarer å oppnå beste karakter i naturfag ved å pugge. Og da mener jeg virkelig pugge i flere timer. Så det er et blodslit. Og for å si det sånn, så er jeg dessverre ikke velsignet med fotografisk hukommelse. :wee: Så for min del har det vært ekstremt mye jobbing. Men det er mulig, uansett hvilke karakterer du har. I åttende hadde jeg et snitt på 4,5 og jeg fikk for eksempel 3 i engelsk skriftlig som jeg nå får 5 i og jeg fikk for eksempel 4 i norsk skriftlig som jeg nå få 6 i. Hvis du ønsker noen tips til hva som kreves for de beste karakterene, så er det bare å spørre her eller på pm, så skal jeg hjelpe. :)

Men husk, ALT ER MULIG så lenge du går for det. :w00t:

Hva kom dere opp i muntlig? :)

Vi får vite det først den 10.juni... Hva kom du opp i?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk! Det eneste tipset er at du er motivert og har et mål som du skal klare å nå, men for å være ærlig så var målet mitt å få 5,5 i snitt. Jeg klarer å oppnå beste karakter i naturfag ved å pugge. Og da mener jeg virkelig pugge i flere timer. Så det er et blodslit. Og for å si det sånn, så er jeg dessverre ikke velsignet med fotografisk hukommelse. :wee: Så for min del har det vært ekstremt mye jobbing. Men det er mulig, uansett hvilke karakterer du har. I åttende hadde jeg et snitt på 4,5 og jeg fikk for eksempel 3 i engelsk skriftlig som jeg nå får 5 i og jeg fikk for eksempel 4 i norsk skriftlig som jeg nå få 6 i. Hvis du ønsker noen tips til hva som kreves for de beste karakterene, så er det bare å spørre her eller på pm, så skal jeg hjelpe. :)

Men husk, ALT ER MULIG så lenge du går for det. :w00t:

Vi får vite det først den 10.juni... Hva kom du opp i?

Oioioi! Gikk du opp såå mye?! jeg har hatt fire i engelsk hele tiden og alltid hatt som mål å klare en femmer.. meen det klarte jeg ikke.. men på videregående.. DA skal jeg klare det :p

Jeg kom heller ikke opp i dag, kommer opp på tirsdag. Men 10.Juni?? Er det ikke likt for hele landet?

Lenke til kommentar

Oioioi! Gikk du opp såå mye?! jeg har hatt fire i engelsk hele tiden og alltid hatt som mål å klare en femmer.. meen det klarte jeg ikke.. men på videregående.. DA skal jeg klare det :p

Jeg kom heller ikke opp i dag, kommer opp på tirsdag. Men 10.Juni?? Er det ikke likt for hele landet?

Selvfølgelig skal du klare det! :) Jeg vet ikke om det er likt for hele landet, men vi vet bare at vi får vite det den 10. juni. :hmm:

Lenke til kommentar

Vi får også først vite om tema i muntlig i neste uke...

Laget til en liten avstemmning, så alle her må stemme :p

Blir foresten imponert over at det er så mange med høye snitt her! :)

Hehe, jeg kan ikke stemme. :) Har egentlig ikke noe å gjøre i dette forumet, da jeg hadde eksamen i norsk. :wee:

Lenke til kommentar

Hehe, jeg kan ikke stemme. :) Har egentlig ikke noe å gjøre i dette forumet, da jeg hadde eksamen i norsk. :wee:

Hadde helt glemt at du ikke hadde engelsk! Du skiftet jo avatarbilde og alt :) Men det er så klart skikkelig bra av deg å titte innom i denne tråden også ^_^
Lenke til kommentar

Hadde helt glemt at du ikke hadde engelsk! Du skiftet jo avatarbilde og alt :) Men det er så klart skikkelig bra av deg å titte innom i denne tråden også ^_^

Takk for det. :) Liker å bytte bilde skjønner du. Nå har jeg gjort det igjen. :wee:

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Å ja, vi har vært ekstremt flinke i år. :w00t: Nå har vi muligheten til å være stolte av det også. Og vi må ikke glemme å nyte sommerferien før blodslitet på videregående starter. :) Det må forresten alle andre gjøre også. Man må være stolt av seg selv, så lenge man har gjort sitt beste. :wee:

Men jeg går ut ifra at du skal gå studiespesialisering neste år?

Yesyes. Enn du da ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...