Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i engelsk 2013 (10. trinn)

38 stemmer

1. 1. Hvilken oppgave valgte du på Task 3?

• 3A
      10
    • 3B
      6
    • 3C
      18
    • 3D
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett i gjennom sensorveiledningen tror jeg kommer til å ende opp med 5 åhhh :( Har tydeligvis bomma noen steder.

Har ikke lys til å se igjennom veiledningen en gang.. kommer til å finne mange feil :( Får bare vente på resultatet og ikke tenke noe mer på den.

Lenke til kommentar

fack ass, drøftet ikke quoten på 3c :S skrev mest om hvordan denne generasjonen har gjort seg avhengig av mobiler og dataer og om d er en bra eller dum ting.. jeg skulle egentlig ha med en quote om change generelt, men glemte d helt:O faen må få 6er hvis ikke er føkt:(

Glemte å sette kandidatnummeret som filnavn D: (Satt den i topptekst tho) Er jeg screwed da?

d glemte jeg også:S

når er det man får karakteren?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke man får vite det før man får tilbake vitnemålet... Dessverre. Og vi som har hatt matteeksamen får ikke tilbake besvarelsen med mindre vi klager. Latterlig opplegg!

ja jeg skjønner d ikke ass! burde legge d ut på nettet elns..
Lenke til kommentar

Faen heller. Anbefaler virkelig å IKKE lese sensorveiledninga, den fører ikke til noe annet enn usikkerhet :hm:

helt enig! føler at jeg har driti meg ut hardt på noen felter, ettersom jeg ikke drøftet quoten på 3c, og skrev heller ikke grunnen til de tekstene på task 1:O
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...