Cantante Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Heisann Endret 16. mai 2013 av Cantante 1 Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Sikkert bare bæsj siden ingen av dere svarer ... Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Spiller du crust punk? Spøk? hehe ... har ikke noe greie på musikksjangre uansett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Først å fremst så er du tøff som legger deg ut for alle til å se og høre! Litt ugunstige forhold til å få et bra opptak av lyden men det jeg hørte synes jeg var bra. Men er enig med kommentaren du fikk på tuben, men det fikser du nok enkelt. Så kan jo neste skritt bli å kjøpe en grei mikrofon slik at du får bedre opptak og legge ut mer? 1 Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Først å fremst så er du tøff som legger deg ut for alle til å se og høre! Litt ugunstige forhold til å få et bra opptak av lyden men det jeg hørte synes jeg var bra. Men er enig med kommentaren du fikk på tuben, men det fikser du nok enkelt. Så kan jo neste skritt bli å kjøpe en grei mikrofon slik at du får bedre opptak og legge ut mer? Ah, tusen takk. Hm jeg drømmer jo å stå på scene da. Burde jeg heller samle sammen et band kanskje, bare gå rett på sak? Eller er det å samlet et band nesten en umulig oppgave? Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre; å ta bedre lydopptak, gjør vel kanskje ikke så mye ... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Vel nå er ikke jeg en musiker så når du skal ta det skrittet osv vet jeg ikke. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg fortettet å komponere og legge ut så folk kan se og høre. Og så kommer vel resten av seg selv etterhvert? Lykke til 1 Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Vel nå er ikke jeg en musiker så når du skal ta det skrittet osv vet jeg ikke. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg fortettet å komponere og legge ut så folk kan se og høre. Og så kommer vel resten av seg selv etterhvert? Lykke til Har ikke så mye mer å skrive om hehehe men skal prøve en sang til da, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Spiller du crust punk? Leste litt om det nå, forbinder du sangen min med det? Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Leste litt om det nå, forbinder du sangen min med det? Nei, det var bare en spøk. liker å tulle litt Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Nei, det var bare en spøk. liker å tulle litt Bra hehe ble litt bekymret. Hadde tatt spøken om jeg hadde hatt litt greie på musikk Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Har du noe greie på musikk forresten? Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Har du noe greie på musikk forresten? ja hva vil du vite Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 ja hva vil du vite Nei hehe bare lurer på om jeg egentlig bør bruke tid på musikk her til lands, nordmenn fortjener jo ikke musikken min uansett. Spør på grunn av reklame på YouTube, dvs. hvilke land jeg bør rette det til. Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Nei hehe bare lurer på om jeg egentlig bør bruke tid på musikk her til lands, nordmenn fortjener jo ikke musikken min uansett. Spør på grunn av reklame på YouTube, dvs. hvilke land jeg bør rette det til. ikke bry deg om platekontrakt eller noe ennå, forbedre heller dine evner, lag mer musikk, skap nettverk, "markedsføre" deg selv på internett, spill livekonserter osv. Endret 15. mai 2013 av Geevarghese Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 ikke bry deg om platekontrakt eller noe ennå, forbedre heller dine evner, lag mer musikk, skap nettverk, "markedsføre" deg selv på internett, spill livekonserter osv. Ja, men bør jeg egentlig gjøre det her til lands, det som er det store spørsmålet. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Nei hehe bare lurer på om jeg egentlig bør bruke tid på musikk her til lands, nordmenn fortjener jo ikke musikken min uansett. Spør på grunn av reklame på YouTube, dvs. hvilke land jeg bør rette det til. Med den holdningen blir du nok fort en vellykket artist.... 1 Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ja, men bør jeg egentlig gjøre det her til lands, det som er det store spørsmålet. aner ikke. dersom du ønsker kommersiell bør du lage musikk som appellerer til publikum. nå vet ikke jeg om det er større sjanse for suksess i norge sammenlignet til de andre landene. det kommer an på hva du vil med musikken din og hvilken forhold du har til musikk sånn generelt Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Med den holdningen blir du nok fort en vellykket artist.... Vet jo hvordan nordmenn flest er da, til og med utlendinger sier litt av hvert ... Men jeg driver jo ikke med musikk for min egen del, det er jo for å glede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå